Alla inlägg den 7 april 2009

Av Malin Strömqvist - 7 april 2009 19:39

Haha, jaha Cissi!

Nu känner du dig lyckad va?

När jag äntligen har skaffat mig en blogg, som jag inte fattar mycket av ännu :P Man är ju tröög.


Ja men man måste väl börja någonstans.

Idag har jag inte gjort så mycket.. sov typ bort hela dagen.

Jocke började jobba kl,14:30.

Jag väckte Saga första gången kl.10.00 så hon åt morgonvällingen sen somnade hon som vanligt om o då däckade jag självklart igen aa!!

Man är ju dum som inte kliver upp själv som vanligt folk. Jag kan ju inte ha samma rutin som Saga i resten av mitt liv, haha!

Jag är ju inte 1½år precis.. Nee man får ta tag i sina rutiner tycker ja!!

Somnade nog inte tidigare än 05.00 i morse heller, så jag antar att jag behövde sova hela dagen för att känna mig som en människa!

Nåja, När Jocke åkt på jobbet så kom Cissi o hälsade på!

Hon var rund o go hon, ..föd någongång nu Cissi!! Lidande av nyfikenheten som jag är så vill jag ju att hon ska föda ut sin lill* snart så man får veta vad som gömt sig där inne så länge nu :-D

Cissi var inte här så länge, Men Linda kom ju också o bytte av Cissi för att underhålla mig o Saga några timmar!

Vi tittade på utlandsresor o drömde oss bort!! Vill verkligen följa med henne o Daniel till något varmt ställe nu i vår.

Vore ju roligt att iallafall få bli lite brun nu när man börjar på att vara tjockare än vanligt!!

Hellre brun o tjock än blekfet så att säga..

Lena var också här en sväng innan hon skulle på jobbet, men bara för att lämna Buster.. Man är ju hundvakt som vanligt!!

Sen kom Jens o hämtade byrackan efter bara 1 timme o Linda åkte som småningom hem till sig så sen dess har jag o Saga försökt hålla oss sysselsatta själv.


Johanna var lat o orkade inte komma hit o underhålla mig idag..

Våra killar har kommit på att dom ska ut o gå runt husen här på kvällarna med hundarna, dom har ju mycket idéer dom!

Men man kan ju inte ta ifrån dom varandra, de skulle ju sluta i krokodiltårar!! (Jocke v Mattias)

Dom vore ingenting utan varann! ...Så låt kärleken flöda!!


Nee nu ska jag försöka hitta på någon aktivitet här.

Kanske ta mig ett bad med mig älskade Saga!

Hade bra alla som läser o välkommen till min blogg.



NU KAN DJUNGELTRUMMAN BÖRJA SLÅ!!

För här kommer skvallras o snackas skit :-)


Jag älskar dig Joachim o Saga du är de bästa som någonsin hänt mig! <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<<
April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards