Alla inlägg den 8 april 2009

Av Malin Strömqvist - 8 april 2009 13:32

Hej!

Igår kväll när jag skulle kliva upp ur soffan (för att bada) så kände jag hur mycket det värkte i ryggen..

Dåligt less jag blev då, har så förbannat ont så jag vet inte vart jag ska ta vägen, pallade inte ens att sätta mig i badkaret.. eller vågade inte rättare sagt..! Var rädd att jag inte skulle ta mig upp igen!! Faan aa..

Så det blev en snabbdusch o sen gick jag o la mig, vaknade typ hundra ggr i natt av värken o hittade inget bra sätt att ligga på utan att det gjorde skit ont! Less less less... Trodde de skulle kännas bättre idag men inte en chans! Det gör lika ont om inte mer alltså... :-(


 Så idag ska jag bara ligga i sängen, mysa med Saga o se på Andra Avenyn.

Har inte sett den här veckans avsnitt ännu!!

Jocke slutar kl.18:00 idag så jag känner mig glad över det iaf!! :-)


Skulle vilja att Madde o Tobias flyttade hem från deras lilla äventyr i Sundsvall också.. men dom tycks inte vilja ge med sig.

Fast jag vet att dom båda egentligen vill hem.. De har dom erkännt båda två. Men dom får väl äventyra på lite till där nere då, dom kommer nog att flytta hem igen! Det vet jag!!! (HOPPAS)

Saknar Nova något fruktansvärt, och jag vet att hon saknar mig också! Sist hon träffade mig så blev hon så lycklig o bara ropade mitt namn rakt ut o skratta! Lillsnuttan där.. Saga saknar Nova något hemskt mycket också!

Det är ju synd om dom som ska behöva känna att dom saknar varann när dom är så små! Saga går runt med en telefon i handen varje dag o låtsas prata med Nova.. Stackars min lilla älskling som måste behöva sakna något!


Mamma frågade om jag kunde följa med henne hem till Långsele o klippa klorna på hennes valp. Hon är i stan nu o följer med Monica o besikta hennes kull med valpar!

Jag vill också ha en valp, såg att dom hade japanska spets valpar nu på blocket, och en sån vill jag ju ha!

Dom är ju så fina :-) Men vem har 10 lakan som ligger o skräpar. Haha inte ja, har fan inte ens råd o tanka mobilen!

Det suger att vara arbetslös.. Funderar på att prata med arbetsförmedlingen om att starta eget. Men vad får bli en surprise!!


Nee nu ska jag se andra avenyn.

Less på att ha ont i ryggen!!

Skriver kanske mer sen om min händelserika dag ;P

Hugs and Bugs!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<<
April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards