Alla inlägg den 18 april 2009

Av Malin Strömqvist - 18 april 2009 21:34

Jaha, nu har man kommit hem o slagit sig till ro..

Längtar tills vi har en egen villa att sköta!

Man har alltid något att pyssla med!

Idag kom Linda, gosan min. Hon hade handlat med sig en massa mat o gick ut o tände grillen! Så idag har vi ätit grillat för första gången! MUMS!!

Fantastiskt gott, hon är ju grillmästare Linda! Näst efter pappa såklart ;)

Men det är bra att hon går i hans fotspår!! :-)


Ååå när mamma o pappa kom hem så såg dom ju ut som två stor negrer!!

Avis man var då kan jag säga, o då hade dom bara haft 2 dagar med bra väder. Synd att man inte var med, så man hade kunnat få bränna på sig lite!

Glad att mamma o pappa är hemma igen iaf:D man har ju saknat dom som en galen!!! <3 Saga hade också saknat dom ;)


Min lilla Saga är fortfarande sjuk, men ingen feber längre så det är skönt för henne! Men en jätte otäck hosta har hon stackarn :( Men då vet man att det är slutet på förkyldningen iaf!!

Längtar tills hon är helt frisk, det är så synd om henne när hon är dålig :(

Själv så har jag nog inte heller feber längre, så jag hoppas jag är frisk snart! Behöver nog bara vila mig lite.


Imorron jobbar min Älskling kort dag o på måndag är han ledig:D JIPPI!!! Längtar som en tok tills måndag!!

Måste ringa MVC då också, eftersom jag så klantig som jag är missade min tid nu i veckan! Jag som skulle få mäta magen o kolla allt! Dessutom har jag ju den bästa barnmorskan så det är ju roligt att gå dit bara för det :D Vill väga mig också, känner att det är hög tid för att erkänna sanningen för mig själv :P haha! Känns inte bra det här, men jag har inte ätit pizza varje dag under den här graviditeten som när jag väntade Saga, då var det pizza minst en gång om dagen o en stor chokladkaka på kvällen o en stor skål med glass + en halv flaska chokladsås! Sen fick man väl i sig en halv liter coca om dan också MINST! Så mot för då så är jag fan nyttig av mig nu känner jag ;P


Nee nu ska jag ta o vara lite social med min lilla familj!

Jocke ligger i soffan o ser film tillsammans med Sagis gumman som nyss vaknade av sin otäcka hosta! Så hon ligger o gosar så hon kan somna om o har nyss druckit kvällsvällingen!


Taack för en super god middag idag Linda :D

Och jag är så glad att mamma o pappa är hemma igen!

WIHOO!!

Hade bra alla. Kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<<
April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards