Alla inlägg den 11 april 2009

Oj!

Av Malin Strömqvist - 11 april 2009 19:33

Titta in vilken fräsching till pojkvän man har då!! 


Jaha, nu har man missat att skriva ändå!!

Det som inte fick hända!

Madde och Tobban ska vara villa-vakt nu i veckan så då kan vi passa på att hänga mycket :-) Nova <3

Stackars Nova gumman hade blivit jätte förkyld o fått en fruktansvärd hosta!! Hoppas det går över snabbt så lillan slipper vara dålig.

Och jag hoppas självklart att inte min Sagis hann bli smittad!! Då blir man ju förbannad!!


Idag har vi varit en sväng på stan o köpt en ny mobil till Jocke o sen var vi ute o åkte o hamnade hos mamma o pappa o härjade där lite.

Sen åkte vi vidare till Jockes föräldrar o hälsade på där i några timmar o surrade om allt o ingenting!! Sen åkte vi hem o lagade lite mat..

Har ätit en massa godis också, man fick ju ett stort påskägg av älsklingen!!

GOTT!! <3 Tack min underbara älskling!

Jocke fick inget påskägg av mig, men han fick ju en påskmobil istället ;) Haha, tur man är generös.


Nee, nu ska jag gå o packa i ordning lite alvedon o grejer till Nova.

Madde skulle komma o hämta!!

Skriver kanske mer sen, men just nu har jag inget roligt att berätta!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<<
April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards