Alla inlägg den 26 april 2009

Av Malin Strömqvist - 26 april 2009 23:28

Åå det är såååå gott med grillat!

Och godast är det såklart när pappa grillat! :D MUMS!

Har ätit som en galning idag.. sen har man ätit mjukglass också!!

Gjort marängswich (vet inte hur det stavas) nu ikväll som jag o jocke smarrat på o ätit jordnötsringar! Var hos mamma o pappa enda till kl.22.00 Älsklingen la sig ju o sov där i mammas säng :P haha! han är ju som han blev han.. men det behövde han nog efter sin kväll igår! (hockeykväll) :P

Lillsnuttan våran somnade i bilen påväg hem hon, tur att hon kvällsfikat en massa gröt hos mamma o pappa :) Så när vi kom hem så ploppade vi bara ner henne i lillsängen sin!! Men hon lär nog vakna o vilja komma in o sova mellan mig o jocke sen! :) hon tycker ju de är så mysigt, o det gör ju även vi aa ;)


Har även träffat Cissi o Tonys lill flicka idag också!

GUD SÅ LITEN!

haha det är helt overkligt att dom är så små ;)

Så roligt att även dom fick en liten flicka!! :D


Nee nu ska jag fortsätta att se på tv med min lilla gubbe!

Sen blire ett bad o sängen för oss tror jag.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<<
April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards