Alla inlägg den 3 juni 2009

Av Malin Strömqvist - 3 juni 2009 20:32

Ja det finns ju en salig blandning av bara döö snygga ringar!!

skulle verkligen vilja ha hur mycket smycken som helst!

Allt på guldfynd typ :P

haha idag har jag saga linda & empan varit i kramfors på guldfynd o kollat vigselringar!

Linda klantis hade ju ställt till med nått så hon fick åka dit igen o beställa ring! Hon kollade på hur många som helst o provade!

Verkligen en ur fiiiiiin ring valde hon!! önskar de vore mitt finger den skulle sitta på ;) lyxarn där!!! diamanter, så fint!!

man blir ju tokig själv när man ser så mycket guld o diamanter! :P vill haaaa!

kollade även på förlovningsringar o insåg hur dyra ringar jag o jocke faktist har! haha, helt galet, 4800:- /st helt galet.

men de var ju dom man ville ha just då, o på den tiden var man ju tät aa! :P


längtar tills man har jobb o en ordentlig lön igen! rena drömmen vore de.

föräldrapenningen suger ju, men de är bättre än ingenting såklart!! :) man får vara glad för de man får.


Sen var vi även på dollar store o kikade på allt, linda o emelie handlade en massa saker :P vet inte vem som knäckte vem i pengaväg.. men jag skulle gissa på linda! hon är ju shopping tokig :D haha, saknar våra gamla shoppingtider.. jävlar vettu vad vi har tok handlar tillsammans!

kläder, skor, väskor, smycken, smink, jaa.. name it!

jag minns när jag handlade blommor o gardiner för 6tusen kr.. sen hade man retat upp karln tillräckligt! han var inte lika nöjd. Själv tyckte jag att de var en lyckad shopping dag!

Ja de fanns tider då man inte hade vett nog att planera sina inköp :P


Ååå sen käkade vi på sylos också, såååå gottt!!

vi var så hungriga så vi höll på att gå under, och linda de skrället började surra om att man får vänta i 40minuter på maten på sylos.

Men ikke! vi hade nog tur o kom dit bara 10minuter innan middagsrushen!!

Goottt som faaaen var det iaf! saga käkade lite av oss allihopa men hon var mest intresserad av emelies chips! dom kalasade hon på hela vägen hem från kramfors!! :)


och när vi väl började bege oss hemöver så ringde älsklingen o berättade att han var sjuk så han åkte hem från jobbet!!

stackarn :( han hade kännt sig febrig hela natten också.. men han är tapper min älskling!! han kliver upp o går på jobbet o gör sitt bästa där iaf.

Men tillslut hade han känt sig så kass så han gatt åka hem o bara lägga sig o vila.. så nu sussar han som en stock.

Mamma, jag o Sagis var nyss på ica remsle o handlade massa saker till oss :)

vindruvor också! mums, har fått noja på såna nu under denna graviditet! men det är ju bättre de än glass o godis o coca o chips :P haha men det äter man ju också hemskt gärna!! ;)

Mamma är så snäll hon, (hon har nog snälla arbetskamrater också) för hon åkte från jobbet för att skjutsa mig o saga på affärn så jocke skulle få slippa åka ut nått. Också betalade hon allt vi handlade! Vilken klippa!! <3

Det var otroligt mycket värdt!! TACK FÖR DET MIN UNDERBARA MAMMA!


Nu har saga nyss fikat fil o flingor o en banan o druckit en massa saft o vatten o ätit twix har hon också hunnit med :P

 Hon har ju fått en vattenflaska idag av Linda som det står Saga på! Den var ju kanon tyyckte hon, så nu tok dricker hon vatten! så snart är nog blöjan full kissad ;P


Nej, ni!

Nu ska jag o Sagis titta lite på tvn innan lill prinsessan ska sussinussa!

hejsvejs!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards