Alla inlägg den 29 juni 2009

Av Malin Strömqvist - 29 juni 2009 18:55

Urs nu är de såhär olidligt varmt i den här lägenheten igen!!!

Tror fan jag avlider snart alltså.

HU HU!

Smälter typ här hemma.. o ut kan man inte heller gå för det är fan inte bättre där! Fläkten gör inte heller nått underverk!

Enda stället man kan kolla undan denna värme är ju fan i bilen alltså!!


Nu sitter jag o Sagis o sjunger björnen sover!

Hon är sååå duktig o kan sjunga så mycket av den låten! Så roligt o lyssna på henne ;) det låter ju så otroligt gulligt!!


En helt annan låt som får mig o tänka på o läängta efter Öland är Ozone-dragostea tin dei!!!

KUNG LÅT!

Man får såna känslor när man hör den låten!!

Längtar verkligen tills jag ska åka till Öland igen, sola o bada o åka trampbåt bara, självklart på Köpingsviks camping!! Den bästa på hela Öland :)


Nej nu ska vi lyssna på lilla snigel :) Annars blir Sagis förbannad!

CIAO!

Av Malin Strömqvist - 29 juni 2009 16:19

Ja det är ju vad man egentligen skulle ha gjort..

Riktigt lortigt här hemma :P Haha eller iallafall så känns de som så eftersom man inte orkat städa dom här fina dagarna som varit!!

Men å andra sidan så har man ju inte varit hemma o stökat ner heller :P

Så det kanske inte är så lortigt ändå?

Men dammsugarn skulle man ha fattat kärkek till faktist!!

Sååååååå varmt bara! Så än så länge orkar jag fan inte..

Skulle bara vilja bada bada bada!! Less på att vara så här tjock nu alltså, det blir ju typ tretusen gånger så varmt när man är så här stor!!!!

Fy också! Desstuom brände jag ju fötterna nu i helgen så dom verkar ha passat på o fyllts med vatten :P Jag som trodde jag skulle slippa massa vatten! Men ikke, fötterna är stora tjocka röda o svullna!

Det är fan illa...


Jocke sov bort hela dagen o sen började han jobba kl 16.00 så han var ju lagomt rolig idag! Eller inte!!!!!

Man blir ju less, jag o Sagis tänkte ta oss en tur i vagnen men hade inte den blekaste om hur het solen var även idag! Så det fick bli en snabb tur med vagnen i kanske ca:10minuter så Jana fick ut o kissa!!


Kände ju hur otroligt varmt de blev av solen, bara hettade där jag hade bränt mig, och tänk på lilla gumman min då!! Hennes hud är ju extra känslig fast hon inte bränt sig.. Och det ska hon inte behöva göra heller!

Hade inte någon solskyddsfaktor här hemma heller.. så jag drog vagnen hemöver o Sagas krokodiltårar sprutade för hon ville ju gå på en NAD A NAD (promenad) Men jag är så rädd att hon ska bränna sig i denna heta sol!!

Så vi får satsa på att åka på apoteket imorron o köpa en super bra faktor till henne så hon kan vara ute på promenader hela dagarna :P

Tyckte så synd om henne när hon blev ledsen o ville ut o gå!

Man får ju så dåligt samvete! :P


Nej nu sover Sagis o jag har nyss ätit lite glass!

Jocke är på jobbet så då passar man på o skriva lite.. Han tycker jag är så tråkig annars när jag sitter vid datorn när han vill umgås!


För övrigt så har jag fått något problem med ena ögat... Det är rött gör ont o kliar! :S Vet inte alls, om de kanske kan vara två myggbett eller nått!?

Ser fan inte coolt ut alltså!! :P

Rött o igensvullet öga som jag går omkring o kliar i hela tiden o sen så har jag solbränt hela mig själv så jag är röd o svullen för de, sen så har man fått massa vatten också av graviditeten så man är svullen över de! haha

Ja herre min gud, man ser inte klok ut!

Nu får tiden gå lite fortare så bebisen kommer ut snart så är nästan alla mina bekymmer lösta!!! :)


Ska färga håret också, slingor eller mörkt?

But first, i neeeeeeeed a haircut!!!


Nej nu ska jag ta o ringa hem till mamma o pappa o höra vad som görs där hemma! Funderar på att komma dit men jag vet inte ännu.

Funderar på att lämna tillbaka Jana också, är rätt sur på henne idag! Vet inte varför men just idag känns hon störande :P haha nejdå!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards