Alla inlägg den 30 juni 2009

Av Malin Strömqvist - 30 juni 2009 15:17

Ja nu sitter man här tillsammans med Sagis i soffan o inväntar det omtalade regnovädret?

Men det tycks inte komma något?

Har hört att det skulle komma in kl 12.00 i förmiddas?

Men ikke, sen hörde jag runt 16.00 så nu sitter man här o väntar!

Önskar det kunde bli lite svalare nu när ändå inte solen ligger på!!

Blir less på värme när man ändå inte har någon nytta av den.. Urs!

Då är det bara jobbigt o äckligt varmt.

Ska det vara så otroligt varmt så ska man ju iallafall kunna ligga i solen o njuta o sola, kanske även ta sig ett dopp!!

Men nu är det bara snusk varmt o man får vänta på oväder!!


Hoppas solen kommer tillbaka någon dag snart så man kan passa på o bränna på sig lite till :) Man har ju fått lite färg dom här fina dagarna!!

Vore trist om man miste brännan liksom!!


Igår jobbade älsklingen till 00.00

Men det var inte så drygt som jag trott.. för Linda kom o var med mig o Sagis! Vi myste åkte på affärn handlade massa gotta o Marrängswiss o sen blev de hem igen o filmkväll.. vi såg nya wallander! (skulden)

Den var väl ganska bra, men hade hoppats den skulle vara ännu bättre! :)

Fast jag älskar ju alla såna filmer ändå!!

Skulle kunna sitta o sträck se hur många som helst, synd att det inte finns fler nya! Man har ju sett alla gamla hundra tusen ggr!!


På fredag är det Sagis 2 års dag också!! :) Då ska vi ha stor kalas med kakor, tårtor, ballonger, hattar mm.. allt som går att köpa för barnkalas!

Hon älskar ju födelsedagar o har så länge undrat när de är "gaaattttiis sagis" så det ska bli jätte roligt nu när hon äntligen fyller år!

Haha, min lilla sötnosa! :)

Men oj vad tiden går snabbt! Tyckte nyss Sagis kom till världen, men nu är hon redan två år!! OJ OJ säger jag bara!! :)


Ikväll jobbar jocke till 23.00 tror jag!

Trist, men jag måste dammsuga, skura o damma här hemma så jag får väl försöka ta mig i kragen o göra de medans han inte är hemma :P

Annars hittar vi ju bara på något annat o göra som vanligt :P

Men nu är det fan hög tid att ta tag i detta elände här hemma!! :)

Eller det är rätt städat i övrigt bara golven jag skulle ha tagit mig ann!


Kan fortfarande inte bestämma färg på håret.. JOBBIGT!

Men just nu känns de som om de lutar mest åt mörkbrunt..

Men jag ska nog fundera lite till så jag inte gör något förhastat :P haha!

Jocke skulle ju köpa mig nytt smink denna månad också, lovely!!

Finns inget bättre än o sminka sig med nytt smink! :D

Sen fundera jag även på o köpa mig en ny parfym!!

Man kan ju ändå inte köpa kläder till den här nuvarande figuren :P Så man får väl köpa andra saker till sig själv, som parfymer, hårfärg mm..

Skor kan jag inte heller köpa nu, för mina fötter är svullna av värmen!


Hoppas regnet har med sig en liten smula kyla så jag kan sova gott ikväll!

Hatar den här svinigt varma lägenheten!!

BLIR GALEN!


Nej nu ska jag o Sagis underhålla varandra! :)

Hon ska få byta kläder o blöja så hon blir ren o fin efter sin lunch som bestog av stuvade makaroner o köttbullar!

Skickade även med så Jocke kunde äta på jobbet :-) Man är ju snäll!!


Skriver kanske mer senare!

Hejsvejs lingofejs.


Ps!

Less på allt pissfittesnack, step of my ass ffs!!

Nej men seriöst,.... roligt att jag kan vara ett sånt spännande samtalsämne, det bidrar jag gärna med..allvarligt det rör mig inte i ryggen att ni surrar... MEN lämna för fan mig utan för!!

Inte roligt att bli ifrågasatt av en vän vad man gojjat om när man i själva verket inte sagt ett ord? Det är fan inte klokt..

Folk som ljuger o hittar på för o sitta o gotta sig... Det är fan helt sickt!!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards