Direktlänk till inlägg 20 april 2009

TRÅKIGT!

Av Malin Strömqvist - 20 april 2009 16:00

Hej!

Idag har jag skit tråkigt.. Är fortfarande jätte förkyld!

Saga börjar vara på bättringsvägen så det är skönt iaf!!

Så jobbigt för min stackars lilla flicka att vara sjuk..

Men inatt har hon sovit hela natten utan att vakna var o varannan timme.

Skönt, för oss alla tre ;)

Hon sover ju mellan mig o Jocke nu när hon är dålig.

Känns bäst att ha henne nära sig då!

Men nu har Jocke börjar snora o hosta o ha sig aa.. så nu äre väl han man får lilla o lyssna på när han hostar o kraxar hela nätterna ;P haha!

Stackarn, hoppas jag blir frisk snart så jag kan ta hand om honom!

Gjorde lite gröt till han o Saga idag till lunch! Det gillade dom :)

Man måste ju ta hand om sin lilla familj!


Nee, nu har man tråkigt.. Jocke är o lägger om till sommardäck o jag o Saga hade egentligen tänk ta oss en prommis ner på stan o titta efter en födelsedagspresent till Pappa spom fyller år på torsdag :D vet inte riktigt än vad vi ska hitta på men vi kommer nog på nått roligt o fint!

Ska även försöka komma på något att köpa till Jocke i present också.

Svårt.. man får börja klura i tid!!

Men jag ska nog ta o göra stan i morron istället!

Hoppas Cissi föder idag!!

Men det blir väl i natt skulle jag tro!! :-) WIHO!


Min mage har börjat skaffa sig en rund o go form nu :P Så man är ju lagom het inför Beach-2009

Nee, bikini-snygg blir man inte de här året heller!

Man får hålla sig på privata ägor o sola så man skonar folket från denna ohyggliga syn.. o värre blir de hela tiden!

Inte dom att man blir smalare till nästa månad, nee här växer man vecka för vecka! Men jag har ju något att skylla på iaf! :D

Och efter den här lillan är ute så blire till o hårdbanta o spara pengar till o lägga sig under kniven för o förfina sig lite!! haha :-)

Man får hoppas att Jocke hjälper till o bidrar med någon slant han aa ;P


Nee nu ska jag underhålla min lilla prinsessa lite :-)

Köss & hej!

 
 
Johanna

Johanna

20 april 2009 21:07

Men helloooow, nån som har bytt form på eyebrows :)

http://JohannaAslund.bloggagratis.se

 
Gabbi

Gabbi

21 april 2009 13:47

Jag tycker verkligen att dotter är lik sin mamma:)

http://gabriellefrolander.bloggagratis.se

 
Pernilla

Pernilla

22 april 2009 10:02

Ska du verkligen operera dig efter graviditerna? Satt och mysläste, du vet, vardagsliv är ju rätt lättsvalt liksom, sedan kom meningen om att du skulle spara pengar. Du är inte riktigt klok du ;) Är det verkligen så illa?

http://babyborderline.bloggproffs.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Strömqvist - 12 november 2013 21:11


Sedan jag bloggade sist..   Men jag har allvarligt talat inte haft någon tid över. Jag slutade ju på Eon i Augusti och började studera lite.. Läste en kurs som heter Personlig Försäljning. Sedan har jag hunnit börja jobba som Säljansvarig för...

Av Malin Strömqvist - 25 april 2013 13:14

Shit vad jag pluggar och står i nu.. fullt upp! Ligger efter med Personaladministrationen och avbokade ett prov i Företagsekonomin som jag borde ha gjort igår.. Men jag kände mig totalt oförberedd! Då är det nästan lika bra att lämna det ogjort och v...

Av Malin Strömqvist - 1 april 2013 18:02

Gud vad jag saknar Saga!  Hon åkte till fjällen igår med mamma och pappa.. så jobbigt att vara ifrån henne!  Jag är ju van att alltid ha mina små tjejer runt om mig. Tur jag har Wilma hemma som leker för två just nu :)  Känner att jag bara vill...

Av Malin Strömqvist - 4 mars 2013 22:54

Idag efter dagis så var Saga jätte frusen.. hon gick omkring med sin favoritfilt vart hon än skulle och frös som bara den. Så när jag skulle lägga henne tog jag tempen, och självklart hade hon feber! Mitt stackars lilla hjärta <3 38,7 grader.. h...

Av Malin Strömqvist - 4 mars 2013 12:36

Äntligen får vi säga "Välkommen till världen" till Novas lillebror!  En väldigt stolt och lycklig nybliven storasyster ringde mig och berättade glatt den underbara nyheten! :)  Så underbart! Inga negativa människor och tankar kan slå ner mig nu, ...

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<<
April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards