Direktlänk till inlägg 21 april 2009

Lite snabba frågor.

Av Malin Strömqvist - 21 april 2009 23:03

Du heter: Malin Alexandra Strömqvist

Smeknamn: Mallan, Älskling o Mamma

Låt som när du är ledsen sörjer till? The verve - The drugs dont work.

Vem behöver du mest just nu: Min familj, alltid!

Vad tror folk om dig?(förutfattade meningar): Fjortis!

Stämmer det? Haha, ja!

Vad säger du för att imponera på någon? Jag gillar inte fjäsk..

Hur imponerar man på dig? Man bjuder på sig själv!

Brukar du skratta för dig själv? Ja typ jämt!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Tjena hälsa majsan att jag & johanna bokar en kattunge från nästa kull om vi får ha första tjing =)

Var bor du? Sollefteå

Trivs du där: Jaa, absolut!

Äger du några converse: Nej

Sprit, cider, vin eller öl: Allt utom sprit!

Brukar du bli för full: Ja, de går ofta för långt!

Vad har du för mobil operatör: Halebop

Är du allergisk i mot något: Nej!

Nästa mål i ditt liv: Föda barn, börja röka igen, skaffa ett jobb!

Hur svarar du i mobilen: Hej, de är Malin!

Vem ringde du senast? Cissi!

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att hennes förlossning gått bra!

Antal timmar sömn inatt: Oj, en riktigt hård nöt att knäcka..11 kanske?

Sov du ensam: Nej, med Saga & Jocke

Brukar du komma i tid: Ja.. oftast.

När mår du bra: När alla jag älskar finns runt omkring!

När blev du fotad senast: Vet inte riktigt.. någon dag sen!

Vanligaste färg på dina kläder: Rosa, svart o vit?

Vad tycker du om fötter: Sådär.. älskar Sagas fötter!

Vad saknar du: En godnatt cigg.

Hade du en bra kväll igår: Alla mina kvällar är bra!

Rakar du benen: Självklart!

När brukar du oftast gå och lägga dig: Alltid efter 00.00

Är du blyg? Ja, ganska.

Sysslar du med någon idrott: Nej jag har blivit lat o jävlig på senare dar!

Vill du hellre ha mail än brev: Absolut inte!!

Har du spytt offentligt: Haha ja många gånger, man är ju ett svin!

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Prova på det mesta!

Är du nöjd med ditt liv: Jaa verkligen!!

Är du bortskämd: Om jag är? ..Helt sjukt bortskämt egentligen.

Vad gör du i morgon: Tar dagen som den kommer!

Vad är det värsta du vet? När någon jag tycker om far illa & Lögner.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?  Några hundra.

Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Johnny Depp, alla bör se ut som honom iaf ;)

Vad längtar du till? Jag längtar efter att bli villa ägare!

Har du bra vänner och äkta vänskap? Nja, vänner? Jag håller mig till familj & släkt.. Dom är äkta vänner!

Vad är det finaste du fått? Min dotter Saga!

Hur gammal är du: Snart 21 år.

Tycker du om någon just nu: Joachim för alltid.

Om fem månader: Då kanske vi är gifta till o med! :)

Du samlar på: Mynt :P

Gröna eller röda äppeln: Gröna!

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Jocke tror jag?

Gillar du golf: Bara minigolf!

Vilken tid gick du upp idag: ca 12.00

Har du sovit i din egna säng inatt: Ja

Har du strumpor på dig nu:  Ja!

Är det okej att gråta: Ja, det tycker jag absolut!

När grät du senast: Det var nog längesen..

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Shoppa, spara, bjuda hela familjen på en resa samt uppleva USA tillsammans med Jocke.

Bär du glasögon eller linser: Ja glasögon ibland.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej

När går du upp ur sängen en helgmorgon: Sover så länge jag kan.

Har du piercing: Ja, i läppen, näsan, öronen mm..

Är du bra på att laga mat: Ja ganska!

Är du flygrädd: Ja

Hur vig är du: Är nog inte så överdrivet vig längre..

Är du musikalisk? Njaaa!

Vad dricker du helst när du är törstig: Coca/Vatten

Vilken är din favoritglass: Åå, all glass går ner här vettu!

Tror du på ett liv efter döden: Ja

Tycker du om sushi: Neee! .. (har aldrig smakat heller)

Vad äter du helst när du ser på film: Allt gott jag kommer över..

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja självklart!

Har du tandläkarskräck: Ja!

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska, absolut!

Vilken ögonfärg har du: Så blå dom kan bli.

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja, efter jag fött min prinsessa!

Biter du på naglarna: Nej urs!

Röker du: Ja i vanliga fall, men inte i dagensläge! (Gravid)

Senaste låt du hörde: Boten Anna :-D kung låt!


GODNATT!

 
 
Rebecca

Rebecca

22 april 2009 20:51

Hej Mallan =)
Va roligt att jag har hittat till din blogg :D Hur mår du så här i gravidtider?
Kramar/Rebeccs

http://bekkiis.dinstudio.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Strömqvist - 12 november 2013 21:11


Sedan jag bloggade sist..   Men jag har allvarligt talat inte haft någon tid över. Jag slutade ju på Eon i Augusti och började studera lite.. Läste en kurs som heter Personlig Försäljning. Sedan har jag hunnit börja jobba som Säljansvarig för...

Av Malin Strömqvist - 25 april 2013 13:14

Shit vad jag pluggar och står i nu.. fullt upp! Ligger efter med Personaladministrationen och avbokade ett prov i Företagsekonomin som jag borde ha gjort igår.. Men jag kände mig totalt oförberedd! Då är det nästan lika bra att lämna det ogjort och v...

Av Malin Strömqvist - 1 april 2013 18:02

Gud vad jag saknar Saga!  Hon åkte till fjällen igår med mamma och pappa.. så jobbigt att vara ifrån henne!  Jag är ju van att alltid ha mina små tjejer runt om mig. Tur jag har Wilma hemma som leker för två just nu :)  Känner att jag bara vill...

Av Malin Strömqvist - 4 mars 2013 22:54

Idag efter dagis så var Saga jätte frusen.. hon gick omkring med sin favoritfilt vart hon än skulle och frös som bara den. Så när jag skulle lägga henne tog jag tempen, och självklart hade hon feber! Mitt stackars lilla hjärta <3 38,7 grader.. h...

Av Malin Strömqvist - 4 mars 2013 12:36

Äntligen får vi säga "Välkommen till världen" till Novas lillebror!  En väldigt stolt och lycklig nybliven storasyster ringde mig och berättade glatt den underbara nyheten! :)  Så underbart! Inga negativa människor och tankar kan slå ner mig nu, ...

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<<
April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards