Alla inlägg den 1 oktober 2010

Av Malin Strömqvist - 1 oktober 2010 21:44

Hey ýa!

Nu har man nyss sett klart Idol!

Det var grymt bra!!

Man kan inte riktigt bestämma sig, haha jag gillar så många!!

Men Alice är ju kingly!! haha :) Men det är ju många andra som är det med.

Som Jay, hur bra är inte han då?? Och Olle jaaaa... listan fortsätter :P

Jag kan som sagt inte bestämma mig än, men som tur är så behöver man inte det heller, dom ska ju sjunga många fler gånger för mig och alla andra som sitter hemma i sofforna framför tvn och lyssnar!! :)

Så mysigt med Idol!! Verkligen pricken över i:et för FREDAGS MYS!! :D


Jocke är på City och handlar hårfärg!!

Han ska färga sitt huvve och jag ska färga mitt!! :) Vi får se hur det slutar!!

Förhoppningsvis bra, jag vet inte vad Jocke kommer hem med för färger :p haha! Det ska bli spännande :p

Man får se om man ens färgar håret, han kanske köper något helt galet!!  :D


JAG VILL ATT SOLSIDAN SKA BÖRJA!!

Varför sänder dom inte de liksom?!

Aja, det kommer väl!!

Jag hade ju för mig att dom hade spelat in mer nu.. men men!!

Det kommer väl efter dom har sänt slut på den här skiten som går nu!! :p

Eller jag vet inte om det är skit direkt.. men typ!

Jämfört med Solsidan iallafall :D


Jag har det väligt varmt och mysigt ikväll iallafall.

Har tänt värmeljus överallt!! MYSPYS!! :)

Mina små sessor somnade en efter en.

Först Wilmis såklart, hon höll sig vaken "enda tills" 18.30 :p haha!

Sen somnade nog Sagis mellan 19 - 19.30 tror jag!

Hon satt ju vaken o hade sitt efterlängtade fredagsmys med chips o dip, godis o massa annat smarrigt!!

Jocke hade köpt HUUUUR MYCKET SOM HELST! :P

Så hon kunde ju gå o lägga sig förän hon hade smarrat på allt!! :)

Och det är ju bara fredagsmys en gång i veckan! ;)

Även att mamma o pappa ringde nu ikväll också!! Så då passade Saga på att surra lite grann!! Och OJ OJ OJ Vad hon tyckte att det var roligt!!

Hon surrade en massa, och ännu mer då hon lagt på.

Haha, "Tänk att nu har jag pratat med momma o mopparn i Tukiiiiiääät"

haha :) Så sööötttttt!! <3


Längtar efter mina, fina, söta, och underbara Föräldrar nu!!

Dom kommer hem på söndag och jag lääääängtar!!!! <3


Ha en trevlig kväll :)

Av Malin Strömqvist - 1 oktober 2010 14:42

Åh den här veckan har gått så långsamt..

Bara för att man längtar efter att mamma o pappa ska komma hem!!

 Men nu är det inte länge kvar :D jipppi!!

Som vi längtar!! Allihopa!!! :p haha!!

Dom får aldrig lämna oss ensam hemma igen!!!! ;-)

Nästa gång SKA vi med!!! <3


Jag sitter i soffan och myser med min lilla Saga!

Wilma sover fortfarande, så jag ska snart smyga mig in och väcka henne!! :)

Idag blir det kyckliggrattäng till middag!! Det är ju göttans :D

Men ris, massa grönsaker, natchochips o annat smarr ;) haha!

Fredagar är ju bästa dagen på veckan :D

Laddar med chips o dipp inför kvällen också!

Åh vad det är mysigt nu när Idol börjat!!  :)


Jag är fortfarande jätte förkyld, Wilma är också lite snorig fortfarande.

Det känns som om mitt huvud väger ett ton, fyllt med snor!!

Huvva.. men det är faktist sant!!

 Men jag lever för nässprayen!!

Idag ska jag nog få lite cocilana också, (vet inte hur det stavas)

Men ni förstår nog! :)

Så jag kan sova gott ikväll utan hosta!!! :)


Nej nu måste jag väcka upp min lilla Mini :)

Hejjjjah!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards