Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av Malin Strömqvist - 4 oktober 2010 21:50

Hello!

Nu har man nästan nyss kommit hem och börjar smått att koppla av.

Har jobbat hela dagen!

Så jag är super trött, tur att jag inte har nått jobb imorgon.

Jag behöver vila mig mer, så jag blir helt frisk snart! :)

Känner mig lite bättre iallafall, men fortfarande vansinnigt förkyld!!

Men jag är feberfri iallafall!

Hoppas det förblir  så! :)


Idag har det verkligen varit sirap i klockan på jobbet.

Dagen har gått så långsamt.

Jag tror jag har sneglat på klockan 7hundra ggr!!

Jocke och Wilma körde mig på jobbet, det var skönt att slippa gå!!

Sen när jag slutade så kom Madde o hämtade mig!! :) Så skönt!!

Jag var verkligen helt slut efter dagens jobb.

Det var fullt upp fram till 19 typ, då sov de flesta! :)


Min lilla Sagis sover hon momma o moppar inatt.

Det är så onvanligt att inte ha henne hemma :p

Jag är van att smyga in i hennes rum när jag slutat o kika på henne! ;)


Så idag efter jobbet så har jag bara fått kikat på en av mina prinsessor!

Min lilla Wilma! :)

Mamma får snusa på Sagis hela natten! :)

Sagis ville så gärna sova hos momma o mopparn, så då är de klart hon får de!


Åh vad jag älskar mina fina barn <3

Man kan inte få nog av de vackraste men har!! :)


Nej godnatt med er!

Nu ska jag mysa ner mig i soffan o surra med min älskling!!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards