Alla inlägg den 29 oktober 2010

Av Malin Strömqvist - 29 oktober 2010 10:18

Myspys med fredag!! :)

Ikväll är det idol, spännande :D


Jag är sugen på att sola, så man ser lite fräschare ut!

Men jag orkar inte just nu :P

Skulle ha städat o stått i också, men det orkar jag inte heller just nu!


Mina små tjejer är på Dagis till 11.30 idag

Fredagar går dom alltid kortdag! :)

Det är mysigt att få hem dom tidigt när det är fredagsmys ;)

Saga sov i vår säng inatt också! :)

Det var längesen, så de var super mysigt!! <3

Hon vaknade och smög in ;)


Wilma var ledsen o ville inte alls på Dagis imorse.

Hon ville bara vara hemma och mysa med Mamma!!

Men Saga sa till henne att man måste faktist åka på Dagis o leka med alla barna där en stund Wilma ;) Sötnosar!


Nej, om man skulle ha gjort ett ryck!!

Önskar jag kunde vakna varje morgon med samma energi som mina barn har!

Vad skönt det vore :)

Nej Hej med er!!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards