Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av Malin Strömqvist - 5 oktober 2010 19:39

Tjaa!

På måndag är min första inskolningsdag på Ärebo.

Det blir bra de! Blir ju mer jobb och i slutändan mer pengar! :)

Jobbar 7-16 på måndag.

Sen får vi väl se hur många fler dagar jag behöver.

Men de får man ta då! :)


Idag har vi inte gjort många knop alls.

Jag hade bestämt mig för att vila, och det gjorde jag verkligen.

Det var skönt! Börjar känna mig lite piggare iallafall! Äntligen :)

Mina små älsklingar var på Dagis tills 13.30 då hämtade vi dom.

Och så tog jag med mig Novis hem! :)

Madde och Mamma städade ur de sista i Maddes gamla lägenhet så nu är den helt igenbommad!! Skönt för henne att ha slagit igen den delen av sitt liv!

Nu är allt bara nytt och fräscht!! Härliga tider, strålade tider!! :D

Så Novan var här hos mig medans, och härjade!

Som vanligt så leker dom och ger 110% hela tiden!!

Dom såg på film och lyssnade på musik, dansade, sjöng, skrattade, grinade, kramades, bråkade, med mera med mera :P

Ja det har varit fullt upp helt enkelt ;) haha! Men så ska de vara!!


Wilma är världens klätter-Maja också!!

Så jag har haft mycket att hålla koll på!! Wilma vill ju hänga på dom stora tjejerna och försöker göra allt dom kan.. så hon kastar sig upp i Sagas säng och rullar runt där uppe och har ingen aning eller koll på att hon faktist kan ramla ner från sängen, rakt ner i betong-golvet!! OJ OJ!!

Tur att man är med hela tiden alltså! :p

Hon är en riktig vilde!!! :)

Åsså ska hon försöka sätta sig på sina småstolar hela tiden, hon är jätte duktig att sätta sig på dom, men när hon ska ner så tror hon att hon kan kasta sig ner från dom.. Herre guuud! :P Jag är ju som ett nervrak efter denna lilla sparvel! :P Hon är verkligen ett busfrö!!!

Men snart har hon nog koll på det mesta! Hon har blivit duktig att hasa sig ner baklänges från soffan iallafall! :) Ett framsteg är fler än inget!! :D


Nej nu ska jag ta och vara social! :)

Bye bye!


     


     

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards