Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av Malin Strömqvist - 3 oktober 2010 12:49

Heej!!

Nu har mamma och pappa kommit hem från Kemer!!

Kändes helt underbart att träffa dom igen!!

Nu får dom inte åka ifrån oss mer! :) För inte klarar vi oss utan dom heller!!!

Åååå gud vad dom var BRUNA!! Herre jisses!!!

Nu måste jag nog bli helt fri min förkyldning så jag kan sola.

Har ju inte kunnat sola en enda gång :( Buhuuu!!

Man törs ju inte sola när man är förkyld.. det är ju farligt!!

Jag som skulle bo i solariet :P Det blev ju inget av det.. skit förkyldning!!

Madde, Pär, Wilma och Nova har samma förkyldning...

Nu vill vi bli friska!! :)


Vi har iallafall varit på bryggis och hälsat på en stund!

Sen gatt vi åka hem och bädda ner Wilmis, hon var ju trött o ville sussa lunch!

Jocke och Saga åkte till "farmor och farfar"

Jockes pappa ville ha hjälp med nått! :-) Så Sagis följde med och ville hälsa på medans!! Jag o Wilma fick ju stanna hemma eftersom lillsnuttan var så trött!


Nej nu ska jag ta och suga på en halstablett o vila mig.

Man känner sig som ett vrak.

Undra hur man ska kunna bli kvitt den här nedrans förkyldningen?!

EN KARETEFYLLA är väl de enda som hjälper :p haha!

Nej då, men jag är så less på att vara sjuk nu!

Ska dessutom jobba imorgon.

I fredags fick jag säga ifrån mig jobb och dom fick ringa ut en annan på mitt pass.. kändes dumt eftersom jag behöver pengar.. men jag klarade inte att jobba då.. helst skulle jag vara hemma imorgon också.. men man blir ju för snål.. men de är samtidigt dumt att jobba när man själv inte är pigg.. :/

Aja, hoppas man är pigg o fräsch imorgon.. känns som om jag hoppas på de länge nu!!! GÖR MIG FRISK!! :)


Hejdå!!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards