Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av Malin Strömqvist - 10 oktober 2010 19:01

Hello!

Nu sover lilla Wilma och snart är det dags för lilla Saga att lägga sig också!

Dom var trötta idag, Saga är super trött o mysig.

Så jag ska nog stoppa i henne lite kvällsfika och lägga mig med henne snart!

Idag har vi kopplat in en torktumlare! :)

Det blev jätte bra!! SKÖNT MED TUMLARE :D Jippii!!

Så idag har vi röjt upp inne i badrummet och gjort fint, städat och installerat tumlaren och donat! :) Jätte fint blev de!!

Vi har även möblerat om i Vardagsrummet och gjort fint där inne också!

SUPER BRA blev det! :)

Hängt upp lite vita "svävande hyllor" ovanför tvn och sånt!

Nu ska vi bara köpa lite mer nya saker så är allt tiptop!!


Imorgon jobbar jag 7 - 16, det känns inge vidare faktist.. känner mig inte alls nå vidare pigg idag.. huvva!!

Ont i magen och huvudet :( Blääää!!

Men jag behöver jobba och jag behöver pengarna!!

Så jag ska försöka bita i!! Ibland måste man vara hård mot sig själv :)


Nej nu ska jag ta och natta Saga tror jag! :)

Hon är trött och behöver sussa!

Så hej med er!!

Av Malin Strömqvist - 10 oktober 2010 11:25

Hej!

Igår jobbade jag, 12.30 - 21.00

Det var en lugn dag, men den gick otroligt segt.

Sen när jag slutade så kom Emelie, det var hon som skulle jobba natt.

Så surrade med henne lite innan jag cyklade hemöver.


Jag o Jocke såg klart Tusen bröder.

Så det suger ju att vi har sett klart den nu :p haha!

Jag ville aldrig att de skulle ta slut! :) Så bra ju!!


Idag har jag ont i skallen, så jag ligger i sängen o vilar.

Wilma sover lunch och Saga & Jocke är på hos mamma o pappa o hjälper dom o städa garaget o sånt.

Jocke o pappa ska tydligen åka o hämta ved till veckan, så då ska dom röja först! :) Mycket bra! :)


En tråkig sak som hände den här veckan är att min katt Pino har lämnat oss! :´(

Jag fick honom när jag var 9 år och han har skänkt mig sån glädje.

Det känns konstigt och jobbigt! Men det var de bästa för honom.


Nu ska jag ta o vila mig lite till..

Hejdå!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards