Alla inlägg den 24 oktober 2010

Av Malin Strömqvist - 24 oktober 2010 21:13

Tjabba!

Idag har vi storstädat som 3 galningar.

Saga hjälpte såklart till ;) Min flitiga lilla skrolla!

Hon skrubba överallt :p haha! Så söt!

Wilmis låg o sov :P annars brukar hon också tycka det är roligt att få en trasa o torka med på tvbänken o sånt som är i perfekt höjd för henne :P Dom är ju så söta när dom ska hjälpa o torka o ha sig!

Dom tycker det är så roligt att få vara med o va duktig! :)

Så nu har vi ett skinande rent hem!  SKÖNT :D

Till o med torkat köksskåpen :)


Sen ikväll har vi varit ute o åkt lite bil o kollat på lite hus o sånt!

Mysigt :) Sen hem på Bryggis (Ännu mysigare)

Det var jätte skoj, alla var där!!

Hela stora familjen :D

Kändes som rena rama julafton :) Haha! Längtar till dess!! :)

Vi kom dit lagom till efterrätten ;) Så vi fick sliska i oss den :) Haha gott!!


Sen åkte vi hem för det blev sent för lilla Wilma :)

Båda mina små prinsessor var jätte trötta!

Och Wilmis som brukar somna kl 18.15 i vanlig ordning var uppe till 19.30

så ni kan tänka er hur trött hon var !!! Oj :)

Tiden gick så fort :)


Sen har Emelie just varit här o härjat!

Alltid lika trevligt! Hon ska ju ha Halloween partaj som hon vill att jag ska komma på, så jag funderar :)


Hejsvejs med er!!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards