Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av Malin Strömqvist - 22 oktober 2010 13:02

Hej!

Nu sitter jag och Saga och tittar på barnprogram :)

Jag är svin trött.. somnade runt 23 någon gång igår kväll.

Sen vakna jag vid 5 o kunde typ inte somna om, men till sist så..

Upp kl 8 och gjorde ordning barnen till dagis.

Sen la jag mig igen o sov till 11.

Jag är verkligen as trött.. känns som om jag är lite förkyld idag också.

Och blir jag det igen nu så tror jag fan att jag blir galen på riktigt!!


Vi hämtade barnen på dagis kl. 11.30 o sen for vi på Cekå´s o  handlade lite mackor o bullar o dricka, sen upp på Österåsens o fikade.

Sen åkte vi hem igen och la Wilmis som ville sova lunch o nu sitter jag o Sagis här o tittar på barnprogram.. :) Har nyss sett våra bästa år på Norska.

Det var bra!! Synd att det är helg så man inte får se de igen förän på måndag.

Men men jag står nog ut ;)


Ikväll är det Idol och det känns roligt :D

Längtar!! Hoppas min trötthet går över snart!! Jag vill känna mig pigg och full av energi.. så jag sitter o väntar på att jag ska sluta jäspa :p


Jocke är och tvättar bilen, så vi har det lugnt o skönt :p haha!

Hejsvejs!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards