Alla inlägg den 3 maj 2010

Av Malin Strömqvist - 3 maj 2010 11:13


Heey!!


Idag är man trött :p

Får sluta vara uppe så sent på kvällarna!!

På onsdag fyller iallafall Jocke år!

Tänka sig, 28 år!!

Han är en riktig gammal goding, min Joachim! :) haha!


Och på måndag fyller jag år, alltså om en vecka!

Både jag och mamma fyller år då! :)

Det ska bli roligt att fylla år :D Jiho!

Längtar jätte mycket :)


Igår skulle vi åka upp på bryggis och fika egentligen!

Linda hade bakat en kaka :)

Jag blev grymt sugen men Jocke var så jäkla seg..

Så när klockan var 19.00 så var det för sent att åka någonstanns..

Eftersom mina småttingar somnar 20.00 ungefär så kändes det dumt.

Så vi blev hemma.. Jocke åkte och köpte så vi skulle baka en egen kaka.

Det skulle bli en Chokladkaka.. men det blev chokladmuffins! :)

Men dom blev goooa! :)


Nu ska jag ta och kolla nätet lite innan jag går ut o blossar lite snabbt! :)

Hejsvejs!!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards