Alla inlägg den 27 maj 2010

Av Malin Strömqvist - 27 maj 2010 21:47

Ja nu har man nyss kommit hem från solningen!

Jag och Emelie hoppade på våra hojar o trampade ner på kuben!

Jag stod för solpoletterna den här gången :)


Nu kommer snart min älskling hem och då ska vi se på Dexter :)

Som jag längtat, efter att se Dexter asså :p

Haha! :-) Det lät ju dumt!


Jag har sånt choklad sug idag :p

Haft hela dagen!

Men imorgon är det fredagsmys!!!!!!!!! <3

Då får man äta massa choklad :p haha!

Som jag längtar :D

Linda kommer snart också, och hon har med sig såna här svarta cigaretter som smakar choklad ;) Det är ju suppper!

Kanske får börja röka dom istället för mina vanliga! :)


Nej nu ska jag se Dexter innan Linda kommer! :P

Hon brukar ju vara  så seeeeeeeg! :)

Pusshej!

Av Malin Strömqvist - 27 maj 2010 15:20

Ja ni!

Igår så tvättade jag och stor städade här hemma.

Det är så skönt att vakna o känna att det är rent precis överallt!

Jag dammsög, skurade, dammtorkade, storstädade Sagas rum, och hade mig!

Tror jag svabbade överallt! :) Känns skönt!

Så idag behöver man bara plocka efter barnens bravader :D

Och det är ju ingenting som är jobbigt jämfört med dammsugningen o allt :p

Haha, men det är så skönt när det är gjort!

Så idag njuter jag bara av gårdagens hårda slit :)

Tror jag höll på att städa till 21.00 eller nått! :O

Man stog i vill jag lova!

 Klart man tog en pause för att natta mina små också!

Dom får ju inte vara uppe allt för sent!

Då blir dom ju så trötta! :)

Så man gjorde klart allt som förde oväsen innan man la prinsessorna! :)

Sen vare bara att fortsätta!

Haha, jag är så nöjd idag! :) Känns göttttt!


Har nyss hängt en maskin tvätt och laddat en ny!

Vill få bort berget av tvätt jag dragit på mig! :)

Och snart snart snart så borde det vara möjligt att se botte av tvättkorgen! :)

Haha, det är nog bara en maskin kvar, möjligen två! :)

Så det känns också prima! :D

(Fast om ärligheten ska fram så har jag en ikea kasse med sängkläder och sånt som måste tvättas, från flytten) Huhu!!

Men det får vänta tills solen kommer fram så jag kan hänga ut det!!


Neee nu ska jag mysa med mina sessor <3 

Av Malin Strömqvist - 27 maj 2010 14:10

Hey!

Idag känner jag mig lycklig (som alltid) :D haha!

Nu jobbar bara Jocke i morgon och på måndag sen har han "semester" ;)

Som vi valt att kalla det :) haha!

Men det känns så skönt!

Då ska vi äntligen börja med tapetseringen! :D

JIPPI!

Det kommer blir så sjukt fint här hemma :)

Har längtat och sett fram i mot de nya tapeterna läääänge nu!

Dom ligger ju bara och väntar på att vi ska hämta ut dom!! :)

Kommer bli toppen fint helt klart :D

Det blir brunt, randigt och snyggt ;)

Peeeeerfekt!

Kul att vi för en gångs skull är överens om en tapet också :)

Haha, inte för att vi inte varit det tidigare, men vi har inte valt tillsammans om man säger så :P Det har typ blivit "Aha, men ta det då"

Från Jockes sida :p

Men nu är vi överens och tycker lika så det känns roligt! :-)


Igår satte vi även in "lill-tvn" i Sagas rum med dvd-spelarn!

Så igår när vi gick o la oss (jag o Saga) så kollade vi en stund på björn bröder :P

Det var roligt ;) Älskar den filmen! :D

Blev så fint så och lilla damen blev mer än nöjd :)


Nu sitter jag och väntar på att min andra lilla sötnos ska slå upp sina blå :)

Hon sover lunch!

Och då har hon ett mål med gröt som väntar henne :)


Nu ska jag kolla på lite saker jag ska och vill köpa till mina fina väggar :)

Hejsvejs!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards