Alla inlägg den 12 maj 2010

Av Malin Strömqvist - 12 maj 2010 15:20

Hey!


Idag är jag lite bättre i halsen iallafall.

Det känns skönt att inte ha så jävla ont så man knappt kan svälja!!

Så nu känner jag mig lite fräschare!

Det är iallafall ett litet tecken till att jag blivit piggare.

Fick ett sms av Hanna i morse, hon och Wille hade tänkt komma och hälsa på.

Men jag tyckte det var dumt eftersom jag inte är så pigg.

Jocke jobbar fast han också blivit sjuk.

Stackars min älskling!!

Jag beundrar att han orkar! Men han gör det bra!! :)

Stolt över min duktiga man <3

Saga är helt pigg nu, hon har ju haft ont i tungan och varit snorig.

Annars har hon nog klarat sig bra.

Hon har inte klagat lika mycket som jag iallafall.

Men barn tar nog förkyldningar m.m mycket bättre än vi vuxna!

Barn är verkligen beundrans värda små krabater! :) <3

Wilma är lite snuvig nu, men hon tacklar också förkyldningen bra!

Duktiga flickor har jag :)

Längtar tills jag är helt frisk så jag kan åka och fiska med min Linda!! <3

Myspyyys!

Vi ska dra upp stor FAN! :D Som Jocke skulle ha sagt ;)


Wilma kryper fresten för fullt! :)

Det är så roligt!

Nu kan hon krypa, hon kan sätta sig upp själv och hon surrar som en toka!

Båda mina flickor verkar vilja lära sig prata tidigt!

Saga pratade hur tidigt som helst!

Alltså riktiga ord :)

Och Wilma försöker heeeeeela tiden och härmar och har sig!

Hon är ändå bara 8 månader och säger redan

"mama" åsså säger hon "hej hej" och vinkar :D haha!

Så sötttttt!

Hon har även sagt "papa" några gånger och "DeeDee" (Vår katt)

Åsså försöker hon ju säga allt möjligt hela tiden :p

Men det blir såklart mest bara joller :D

Hon står upp också hela tiden i sin spjälsäng :P

Hon är helt GALEN i att klättra :) Lill skrället mitt!!


Man blir så lycklig över alla framsteg :)


Åsså jag väntar ivrigt på min beställning från H&M!!

Har beställt en massa kläder till Saga och Wilma!

Längtar tills de kommer!

Ska bli roligt att lägga in lite nytt i deras garderober :) <3


Nu ska jag ta och gossa lite med dom!

Wilma har sprungit in i sovrummet med gåstolen och kört fast :p

Så hon ropar efter mig :)

Och så ska jag hjälpa Saga med någon tjocktröja tydligen! :p

Själv håller man på att svettas ihjäl!

Har nyss duschat! :p

Ska bli bättre med bilder fresten!

Men jag har ingen ork att ladda upp dom på datorn :p

Ska ta mig i kragen någon gång då jag har tid :)

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards