Alla inlägg den 25 maj 2010

Av Malin Strömqvist - 25 maj 2010 13:40

Tänkte bara lägga ut lite bilder på min lilla krypare ;)


          


Så duktig liten flicka jag har :D

Man blir så lycklig över alla små framsteg! :)

Det värmer gott i hjärtat på en mamma <3


På lördag ska jag iallafall till Sundsvall med mina fina föräldrar!

Bara vi 3 :)

Det ska bli mysigt, vi ska shoppa (jag o mamma iallafall)

Pappa är inte så intresserad tror jag :p haha!

Han är bara snäll och skjutsar oss så att vi inte ska virra bort oss!

Vi är ju så smarta jag och mamma ;) haha!


Fresten så ska jag och Jocke köpa en ny bil!

Det ska bli spännande ;)

Det blir en nyare o kanske annan modell!

Men självklart VOLVO! What else? ;)

Av Malin Strömqvist - 25 maj 2010 10:37

Haha ja igår var det fullt hus här! :)

Först kom Johanna och Tindrah och hälsade på!

Vi satt ute medans barnen lekte!

Men det blev lite kallt så vi gick in och då kom Lena, Viran och Novis! :)

Så vi surrade och barnen lekte!

Saga och Nova ska ju typ äga lägenheten eller vad man ska säga :p

Det är bara dom som får ha allt och dom överdriver hela tiden :p

Skit ungar!

Dom andra mindre barnen fick försöka hålla sig undan när Nova och Saga flög fram som toka! :P men då är ju allt i vanlig ordning! :p


Sen for mitt främmande och jag o Saga började laga mat! :)

Sen kom Jocke hem från jobbet o vi käkade!

Vipps så var klockan halv åtta så då vare bara att stoppa om små flickorna i sina sängar!

Då kom det ännu mer besök :)

Marcus, Sebban o Linda kom o vi satt ute på balkongen o surrade!

Jag och Linda kedjerökte för att hålla värmen och Jocke o Makkan drack kaffe som galna! :) Sebban fick saft :)

Haha ja man fick då sig ett gott skratt åt toooka! :)

Även att mamma kom förbi en sväng efter stallet också o tog en rök med oss på altanen :) Sen drog hon vidare!

Vid 22.00 åkte alla hem och jag o Jocke intog våra platser i soffan till ett avsnitt av Dexter! Sen vare Godnatt för mig!! :)


Var så trött alltså, de är jag fortfarande :P

Men nu är det bara att försöka bli pigg !!

Har sutte och ritat en massa med Saga med hennes nya pennor och nya ritblocket :) Jocke köpte ett igår, hello kitty! :) Det var fint!

Sagis älskar att rita :) Så hon ritar för fullt hela tiden! :)

Så fint så! :) Duktig flicka :)


Nej nu ska jag ta och kolla vidare lite på nätet :)

Ciaaao!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards