Alla inlägg den 5 maj 2010

Av Malin Strömqvist - 5 maj 2010 15:44

Hur kan det vara sista avsnittet av Andra Avenyn??

Jag blir så SUR!

Jag älskar verkligen Andra avenyn :P det är så bra!

Men aja, inte mycket att göra åt..

Man får köpa de på DVD och börja se om från början :p

Det vore roligt :) så får det bli!!


Idag är det min älsklings födelsedag!

Jag har sett Våra bästa år, Andra avenyn, duschat, bakat tårta och haft mig!

Blev två tårtor! :)

Saga är grymt sugen och tjatar hela tiden att gå käka lite tårta ;)

Men hon får hålla sig lite :)


Jocke slutar ju snart, bara 1 h 45 minuter kvar :D

Sen kommer nog allt främmande och det ska bli så spännande att se vad dom hittat på till honom :P haha!

Jag och Saga är jättte nyfikna! :)

Hon frågar hela tiden när hon ska få fylla år och få presenter!

Men jag försöker att förklara för henne att hon inte fyller år förän vi är på Öland! Och då längtar hon såklart ännu mer :P


Nu ska jag ta och mysa lite med mina små älsklingar :)


GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN TILL VÄRLDENS BÄSTA FÄSTMAN <3


Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards