Alla inlägg den 11 maj 2010

Av Malin Strömqvist - 11 maj 2010 13:43

Igår var det min och mammas dag! :)

Vi fyllde 22 och 48 år :D

Vi fick en massa fina saker! :)

Jag och mamma ska dessutom åka till Sundsvall och shoppa :D

Jag längtar! :)


Man är svinigt jävla förkyld också.

Sover knappt om nätterna pga. hostan och febern.. Suck!

Det är så jobbigt..

Så längesen jag var riktigt sjuk själv.

Har varit Saga och Jocke som stått för dom riktiga förkyldningarna.

Wilma har klarat sig bra hela vintern, en gång hade hon feber.

Själv har man inte haft feber på evigheter, så det känns ju som att jag ska avlida .. speciellt på nätterna!

Hu hu..

Vill bli frisk nu!!


Saga har haft blåsor på tungan..

Men dom är borta nu, vet inte vad det var.

Tror dom kan få det vid förkyldningar och virus..

För nu har Nova också fått blåsor och ont på tungan!

Det är så synd om dom, då dom inte kan äta ordentligt!

Hoppas lilla Wilma slipper det iallafall!

Men det tror jag :)


Jocke köpte nya skor till mig, en jätte fin tjock tröja, några bambupersienner som jag ville ha i tvrummet, han köpte tre men vi behövde bara 2, han köpte en stor fin vas med plastblommor i som står på bokhyllan nu!

Åsså köpte han en matta in i köket!

Det blev jätte bra :D

Av Linda fick jag ett par jätte söta Ballerina skor, mina favvo ;) Mitt favvo fiskedrag och ett paket favvo ciggah ;)

Lena och Jens köpte fina ljusstakar en snygg stor vas som kommer passa perfekt till dom nya tapeterna som kommer imorgon och super snygga låtsas blommor och dekoration i.

Av mamma och pappa fick jag min efterlängtade klubbtröja ;)

Och en hel shoppingdag i Sundsvall med pappas kort :D haha!

Mamma säger att vi ska ha pappas kort :) Det låter ju helt awsome!! :D

Så jag längtar såååå mycket!!!

Vill bli frisk nu så man kan åka snart o shoppa!

Känner att jag verkligen behöver det :D


Det är så surt att vara sjuk just nu när det verkligen är fiskeväder ute!

Säsongen har dragit igång och jag kan inte vara först på plats!

Det suger!

Vill ut och leta nya fiskevatten!! :)

Längtar super mycket efter Mjövattnet också!

Vore så mysigt att stå där och fiska nu.

Dom har inte planterat in nytt än (inte så vitt jag vet iallafall)

Men de dom planterade in i höstas måste ju vara riktigt stora och fina fiskar nu!

Så jag vill verklige ut och dra några kasst!!

Speciellt nu när jag har min favoo sigge att sätta på spööööt! :)

Bästa draget ever!!


Nej nu ska jag ta och kolla efter ett nytt tvrumsbord, snyta mig och mysa med Saga.. Wilma sussar redan!

Så jag och Saga ska ta och vila lite!! :)


Hejsvejs!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards