Alla inlägg den 14 maj 2010

Av Malin Strömqvist - 14 maj 2010 10:33

Självklart längtar man till marknaden!!

Eller den är ju idag också.. men idag är det så tråkigt väder ute.

Det regnar och till o med åskar lite.. :p

Då vill man inte ut o gå på marknad eller!

Det är inge roligt, så imorgon ska vi göra det!

Köpa ballonger till mina små söta tjejer och massa massa godisremmar!!

Mummms! :P haha, men är ju som ett barn.

Men det är fan överlägset med remmar! :D

Jag älskar dom :p

Kan äta ihjäl mig på såna, det är ju så smarrigt!!

Vill ha så många olika smaker också, och mitt kort är typ tomt!!!

Så jag tar med mig Jocke och hans plånka så får han sponsra mig och Saga med massvis av remmar :P haha, låter ju underbart tycker jag iallafall :D


Jag har blivit helt besatt av Dexter också.

Alltså serien, inte bara jag utan Jocke också!

Vi kan inte sluta kolla :P haha!

Sån bra otroligt bra serie alltså!!

Så vi sitter och ser flera avsnitt varje kväll! :)


Idag känner jag mig ganska pigg också!

Känns skönt att vakna runt 8.00 utan att känna sig helt död och trött o jävlig!

Inte ens någon huvudvärk idag, det känns super.


Annars så hade jag en hemsk natt, mardrömmar!!

Hade en mardröm i natt om att jag var med barn utan att veta om det och fick missfall i typ v.20 så det kom ut en jätte liten bebis :'(

Det var så hemskt.. Jocke tog upp den och försökte få den att leva!!

Det var så sjukt!!

Jag var så lycklig då jag vaknade och insåg att det bara var en dröm!

Huvva, sånt där mår man ju satan själv av att drömma.


Men nu ska jag inte tänka mer på såna saker!

Nu ska jag sätta mig ner och kolla om jag hittar något fint tvbord jag vill köpa!

Sen ska jag göra en flaska välling till lilla Wilma :)

Pusshej!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards