Direktlänk till inlägg 29 maj 2010

Sundsvall!!

Av Malin Strömqvist - 29 maj 2010 20:58

Morsning!


Idag har jag spenderat hela dagen i Sundsvall tillsammans med mina underbara föräldrar :)

Vi har verkligen haft en kanon dag! :D


Både jag och mamma shoppade så det bara tjoade om det! :p

Nu sitter jag ensam i soffan efter att ha sovit ner mina prinsessor!!

Jocke skjutsade Linda och Emelie in till stan, crusingen! :)

Jag ville inte följa med ut!

Jag tycker jag har varit ifrån mina små älsklingar noooooog för hur länge som helst! Haha, det är helt vansinnigt!

Det här är första gången jag åker iväg själv!! Utan barnen eller Jocke!

Det kändes konstigt men jag fick mycket gjort och hade det bästa sällskapet!

(Mamma o pappa såklart)

Och mina små tösar hade hagt det mysigt hemma tillsammans med deras pappa! :) Jocke var super nöjd med dagen med Saga o Wilma!

Dom hade varit så snäll mot honom :)

Det var ju tur ;) haha! Att båda hade en bra dag och inte blev så uttråkad! :p


Jag fick iallafall med mig hem :

1 par jeans.

2 st super snygga tjocktröjor

1 svart långt brottarlinne.

1 svart tunika/linne

1 par super fina skor

1 bikini och strandbag

3 par trosor

1 super bra mascara!

1 paket spännen till mina små

1 vit fin klänning till Saga

1 liten lila, hello kitty body/klänning till Wilma

1 fint vitt hårband med en stor blomma till Saga

1 paket hårsnoddar till mina små flickor!

1 par små ballerina skor till Wilma

1 läppglans till Saga


Sen minns jag inge mer :P haha!

Kan ha glömt något! :) Vet ej, det blev vääldigt mycket saker iallafall!!

JÄTTE NÖJD :D

TACK MINA UNDERBARA FÖRÄLDRAR FÖR ALLT!!! <3


Nu ska jag ta och titta efter vad Jocke gör!

Han kom nyss hem :)

Hejdåååå!!


Hoppas alla som är på Crusingen har de rooligt och inte blir allt för blöta i det här tråkiga vädret vi fick!!!

Själv så kommer jag ha det underbart hemma i min soffa tillsammans med Jocke och några avsnitt Dexter :D Jihooo!!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Strömqvist - 12 november 2013 21:11


Sedan jag bloggade sist..   Men jag har allvarligt talat inte haft någon tid över. Jag slutade ju på Eon i Augusti och började studera lite.. Läste en kurs som heter Personlig Försäljning. Sedan har jag hunnit börja jobba som Säljansvarig för...

Av Malin Strömqvist - 25 april 2013 13:14

Shit vad jag pluggar och står i nu.. fullt upp! Ligger efter med Personaladministrationen och avbokade ett prov i Företagsekonomin som jag borde ha gjort igår.. Men jag kände mig totalt oförberedd! Då är det nästan lika bra att lämna det ogjort och v...

Av Malin Strömqvist - 1 april 2013 18:02

Gud vad jag saknar Saga!  Hon åkte till fjällen igår med mamma och pappa.. så jobbigt att vara ifrån henne!  Jag är ju van att alltid ha mina små tjejer runt om mig. Tur jag har Wilma hemma som leker för två just nu :)  Känner att jag bara vill...

Av Malin Strömqvist - 4 mars 2013 22:54

Idag efter dagis så var Saga jätte frusen.. hon gick omkring med sin favoritfilt vart hon än skulle och frös som bara den. Så när jag skulle lägga henne tog jag tempen, och självklart hade hon feber! Mitt stackars lilla hjärta <3 38,7 grader.. h...

Av Malin Strömqvist - 4 mars 2013 12:36

Äntligen får vi säga "Välkommen till världen" till Novas lillebror!  En väldigt stolt och lycklig nybliven storasyster ringde mig och berättade glatt den underbara nyheten! :)  Så underbart! Inga negativa människor och tankar kan slå ner mig nu, ...

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards