Alla inlägg den 1 juni 2010

Av Malin Strömqvist - 1 juni 2010 21:01

Hej!!

Guuud vilket underbart väder det varit idag :D

Jag har verkligen njutit av dagen!!

Jocke jobbade ju sin sista dag igår också! :)

Så nu säger vi att han gått på "sommarlov" :P haha!

Men det känns skönt att ha honom hemma!! :D


Vi har iallafall varit ute hela dagen!!

Solat och lekt, blåst upp en liten pool vi köpte på Ica som barnen badat i! :)

Båda små flickorna tyckte det var super mysigt! :D

Jag har bränt mig som f*n idag!! :P

Är typ vinröd hela jag! :p hahaha!

Men det känns ändå såå bra! :)

Det behövde jag! :) Så nu ser jag väldans sommrig ut vill jag lova :p haha!

Saga blev lite röd på näsan och lite på ena sidan kinden!

Vi som sprayade in dom så noggrant med solskydds faktor!

Men vi kanske missade just dom små fläckarna som blev lite röd.

Men hon är inte de minsta besvärad :p Sötnosen!!


Jocke blev iallafall inge brun idag, eftersom han knappt satt ute.

Han var på stan o sprang ärenden! :)

Sen när han kom hem så ringde han kors o tvärs.

Så nu har man ett ordentligt försprång på solningen iallafall! :P

Känns bra! :) haha!


Nej nu ska jag ta och försöka hålla mina ögon öppna, sååå trött efter en hel dag i solen :)

Linda och Luna var här o rökte nyss iallafall! :-)

Dom var ute o promenerade och tränade lite lydnad! :D


Nej hej med er!

Jag lägger upp bilder en annan dag! orkar inte nu :p

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards