Alla inlägg den 19 juni 2010

Av Malin Strömqvist - 19 juni 2010 21:38

Glömde ju berätta att jag gift mig idag!

Så nu behöver man inte göra det nå mer då ;)

Haha!


Jag och Linda blev så inne i Kronprinsessan och Daniels bröllop så vi gjorde mig till en riktig brud också! :)

Det var roligt, så man kan nästan säga att jag är gift!

Eftersom jag fick se ut som en riktig BRUD! :)

Jocke såg mig och tyckte att jag var vacker!

Han ville gifta sig med mig mer än någonsin ;P


Här är lite bilder från "The wedding" :)

Jag och Linda hade roligt iallafall! :P



                                    



Av Malin Strömqvist - 19 juni 2010 21:28

Tjena!

Snart är vi på väg till Öland!

Och det känns bättre än underbart :D

Som jag längtat efter denna fantastiska lilla ö!! :)

Det spritter verkligen i kroppen på mig när jag tänker på att jag snart kommer vara där och bada i havet och andas den underbara luften som finns där!

Åh, jag kommer verkligen att ha 2 helt underbara veckor där!

Jag är så glad att Jocke äntligen ska få se hur det är där!

Vi som hela tiden pratar om Öland och han har ingen aning egentligen vad det är vi längtar till och vad vi pratar om!

Så det ska bli helt fantastiskt att uppleva Öland tillsammans med honom och våra underbara små flickor!

Saga och Nova tjatar ju om Öland hela dagarna! :P

Dom vet ju att det börjar närma sig!!


Jag har många barn här inatt.

Nova sover också över! :) Som hon tjatat om detta.

Och nu ligger dom och sover så sött tillsammans i Sagas rum!

Såna duktiga flickor! :)

Wilma somnade strax efter 19.00, hon var sååååå trött!

Och då måste ju min lilla flicka få sussa! :) <3

Trodde aldrig att Saga och Nova skulle somna, haha!

Dom är ju så vilda och busiga när dom är tillsammans!

Men jo då, dom var duktiga små flickor!

Och väldigt trötta båda två, fast dom hade svårt att erkänna det.

Men då dom la sig ner på kuddarna så kände dom nog hur trötta dom var, och då gick det inte att stå imot längre :) <3


Nu sitter man i soffan och käkar chips o chokladkaka! Mummms :)

Nu ska jag ladda upp lite bilder också! :)

En del av sommaren som varit :D


         

Big´MAMA ligger o steker i solen ;) haha! Den bjuder jag på.


                                    

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards