Alla inlägg den 13 juni 2010

Av Malin Strömqvist - 13 juni 2010 12:28

Herre GUD!


Nu är vi uppe i 7 kattungar!

Haha, gud vad jag vill se dom!

Måste nog väcka Wilma och springa upp till mamma o pappa!

Dom har adopterat massa kattungar!

Vi vet inte hur gammla dom är.

Måste nog upp och undersöka dom små liven!

Helt tussiga och långhåriga som bara den har jag hört!

Vissa är helt platta, ser ut som perser ungar :p

Haha, jag är sååååååå nyfiken!

Måste nog ta mig dit och tittta på dom små liven!

Snart får dom 2 till, dom har 5 st hemma där nu, och snart kommer dom med två till som dom hittat i en lagård uppe på berget! :)

Undra vilka färger dom är!

Jag som längtat så mycket efter Deedees kattungar, och nu får mamma så här många! Gud så mysigt :D

Undra om mamma är lika lycklig som mig?! haha :P


Men dom här kattungarna är inte nyfödda, dom har ögon och är ganska aktiva, om dom har tänder så är dom på 4e veckan.

Så mamma skulle titta det nu!

Hejsvejs!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards