Alla inlägg den 9 juni 2010

Av Malin Strömqvist - 9 juni 2010 20:59


Hej!


Idag är Lindas födelsedag!! :)

Så vi har varit på kalas och ätit goood tårta!!

Mums!!

Igår var vi på stan och köpte presenter till Linda.

Jag, Saga, Lena och Elvira!

Jocke och Wilma åkte till Jockes föräldrar o satt där o väntade medans vi shoppade och härjade på stan! :P

Saga var som en kalv på grönbete, Lenas ord! :)

Haha, hon var helt tokig o så sprallig!! :P Älskar att shoppa hon!!

Hon valde en tunika som vi köpte till Linda, hon var verkligen bestämd och tyckte att just DEN skulle Linda vara så fin i!

Så den fick det bli, och ett par snygga leggins o en fiskehov!

Perkfet!! :)


Sen har vi inte gjort mycket idag, JO de har vi visst de :p

Vi har varit på stan och köpt en ny barnvagn till barna!

Eller det blir väl mest Wilma som kommer åka den, ska köpa en ståbräda till Saga också! Så blir det kanoners! :)

Blev en Crescent sittvagn, svart o vit!

Den var fin och enkel, så det blev ju jätte bra!

Små flickorna blev så nöjda så!

Åsså har jag hämtat ut mitt paket från H&M idag också!

Med massa små nya kläder till mina små flickor! :)

Jocke fick en tröja också! :) Så blev han glad också!!

Det hade legat nästan en vecka :p Jag har velat hämta ut det så länge!

Men väntade tills jag hade råd.. jag handlar ju på postförskott numera!

Krediter is SHIT! :P Blir bara dyrt o jävligt.

Inge roligt att betala varje månad på saker som efter ett tag blir gammalt!

Så det har jag slutat med för ett år sen!

Sen dess är det bara postförskott som gäller! :) Det känns mer än SKÖNT!


Så Saga fick sin nya bikini som var helt otroligt söt alltså!

Gud så gullig hoon blev i den!

Och mallig :P haha! Sötan min :)

Sen fick hon en jätte fin kjol och en söt liten tshirt/tunika till.

Wilmi fick ett par hellokitty byxer o en hello kitty tröja och två par sommar pyjamaser :) jätte sött!

Jocke fick en grå munk tröja, den var snygg!

Sen tror jag inte det var nå mer :P

Jocke blev besviken på ett sånt dyrt paket med så lite innehåll! :P

Haha, men det kändes roligt att köpa lite nytt!!


Sen har vi ätit jordbubbar och glass ute på vår sol-altan ikväll!

Det var mysigt, Saga älskar det.. hon vill äta huuuuuur mycket som helst!

Man får stoppa henne så hon inte får magknip!


Ja det var allt för idag! :)

Jag är super nöjd med dagen!

Nu ska jag se lite på tv och sen somna tidigt ikväll! :)

Hade gött allesammans!! :D

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards