Alla inlägg den 18 juni 2010

Av Malin Strömqvist - 18 juni 2010 17:34

Hey!


Idag har vi inte gjort mycket alls.

Bara haft en riktig mysdag! :)

Jocke har gjort pizza som vi fläskat i oss med någorlunda gott samvete eftersom det faktiskt är fredagsmys! :)

Nu är Jocke och Saga i stan och köper godis från Videoteket ( De bästa ) :D

Så snart ska vi smarra i oss det också!

Wilma är jätte trött så jag ska försöka hålla henne vaken till strax efter 19.00 iallafall.. Jocke ska köra Madde till Pär också!

Så man väntar på att hon ska höra av sig nu då! :)


Idag har jag en fråga..

Vilka är svikarna!?

Jag är less på att så många ska lägga sig i saker som dom inte har med att göra.. som inte rör dom alls, och skvallra och prata massa skit om allt..

Det ställer ju bara till.. varför är det så svårt att förstå?

Vad ska måsta hända för att folk ska sluta?!

Nej urs för alla svikare här i världen...


Hejdå!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards