Alla inlägg den 17 juni 2010

Av Malin Strömqvist - 17 juni 2010 10:42

Tjena!!


Idag skulle det ju vara jätte fint väder har jag ju fått höra!!

Men vart är solen då? :/ huhu..

Tur att vi snart åker till Öland, där får vi hoppas på kanon väder!!

Annars blir man ju ledsen :p


Idag är jag trött.. har varit vaken sen strax innan 8.00

Då vaknade mina småttingar och var hungriga på fika och välling!

Så då var det bara att gnugga ögonen o stiga upp!

Wilma somnade om igen i strax över en timme.

Så då passade jag och Saga på att se på Björn Bröder som vanligt :p haha!

Ser den typ jämt, Sagas favvo film!! :P


Jocke sover fortfarande, vet inte hur länge han var uppe igår egentligen.

Vi såg nya Wallander, o sen gick jag o la mig.

Kunde inte somna, låg bara o vred o vände på mig!

Störande då man går o lägger sig i tid.

Jocke skulle se på någon skräckis som jag inte ville se :p

Så han var väl uppe mycket längre än mig!

För jag var då inte vaken då han kom in o la sig.


Idag ska vi på BVC.

10 månaders kontroll med min lilla plutt Wilmi!! :D

Ska bli spännande att få höra vad hon väger och få visa upp henne lite! :D

Roligt :) Man är ju så stolt över sina små skatter!

Saga älskar att få åka på Bvc o väga Wilma! :p

Hon leker alltid med sina dockor också att dom ska på Bvc och väga sig!

Så klockan 15.00 har vi tid!


Nu ska jag ta o pyssla på lite med mina tjejer!

Bye bye!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards