Alla inlägg den 15 juni 2010

Av Malin Strömqvist - 15 juni 2010 20:46

Hello!

Nu finns äntligen nya Wallander att tanka hem.

Men bara på Piratebay, så man undrar ju hur kvallen!

Men hoppas den är bra!

Den ska jag se ikväll,.. undra när Jocke kommer hem!?

Blir det allt för sent så tror jag att jag ser den utan honom!

Like it or not! :D

Han får se den ensam han också isåfall.. han är ändå uppe så sent på nätterna nu för tiden, sedan han skaffade sitt Xbox! :p

Så då kan han se Wallander istället för att spela hela nätterna!


Nu när Hockey VM är slut så har även Jocke börjat trappa ner på sitt hockey spel.. men nu har ju Fotbolls VM dragit igång, så då äre fotboll som existerar på detta förbannade Xbox! :P haha!

Tur att han väljer att spela då jag sover iallafall!

Så tvn är ledig då jag är uppe! Annars hade vi nog blivit ovänner! :)


Jocke och Pär har åkt och fiskat.

I Mjövattnet, antar att dom ska försöka dra upp en större fisk än den jag fick.. men det tror jag aldrig!

Jocke var där igår kväll också, ensam... :P

Men då fick han ingenting, eftersom han stod på bryggan som är avsedd för handikappade hela tiden han var där.. och där får man ju aldrig fisk..

Eller vi har aldrig fått det iallafall!

Han hade ju sån björnfrossa stackarn! :P haha, så han vågade sig inte så långt ifrån bilen.. som vanligt då! :P

Men nu har han ju med sig Store stögge Pär så då vågar han sig nog ut till vindskyddet o försöka dra upp nån fisk :p

Dom hade tydligen hoppat som galna igår då han var där!

Så jag hoppas att dom får nån liten firre, ingen större än min då förståss.. då man gärna vill få fortsätta att vara Kungen!!! :D


Mina små älsklingar sover som små prinsessor!

Jag har det ensamt här i soffan!

Idag har jag inte gjort mycket mer än att plockat o donat här hemma..

Underhållt mina små flickor!

Sminkat och plattat håret på både mig och Saga.

Jag kan som vanligt inte göra mig vacker utan att måsta göra Saga vackrare! :D

Hon är för goo!!  :D

Sen har vi varit till Näs och Nyland idag, kollat på Miranda i sommarhagen och dragit några kasst nere vid badplatsen i Näs.

Saga ville fiska!

Sen åkte vi till Mamma och Pappa och jag tvättade/badade två av kattungarna där och borstade o fönade dom.

Det är så synd om dom när dom inte har någon mamma som kan tvätta dom.

Då man serverar dom ett fat kattmjölk så dyker dom bara ner i den.

Dom suger ju i sig mjölken eftersom att dom inte fattat hur man lapar i sig den ännu.. dom är små och inte vana allt sånt här än :/

Så dom står och suger i sig mjölk och trampar med tassarna som om dom skulle ha ätit från sin mamma! :(

Man undrar vart mamman är, vi har inte sett till någon kattmamma än..

Man undrar om hon kanske ligger död där inne där kattungarna hittades..

Fast ingen sett henne... huvva!

Vi kollade iallafall på tältet som Linda köpte igår i Sundsvall.

Hon har satt upp det idag på baksidan hos mamma o pappa så Saga och Nova kan leka där i, och dom älskar det såklart :)

Roligt, haha! :) Dom är ju så söta!



Nej nu ska jag ta och dra igång Wallander tror jag!

Ska först kolla om de finns något annat bra att se på!!

Hejsvejs!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards