Alla inlägg den 16 juni 2010

Av Malin Strömqvist - 16 juni 2010 21:47

Heeej!


Idag har jag haft besök hela dagen!

Det har varit trevligt :)

Från att jag vaknade tills nu för 20 minuter sedan typ.

Saga var vaken lääääänge, mycket längre än på mycket länge.

Hon som brukar somna vid 19.30 - 20.00 typ!


Först kom Madde och Pär med glass o chokladsås i morse typ.

Sen så kom Lena och Elvira och då åkte Madde o Pär o hämtade Nova på dagis.

Sen lekte ungarna som toka här hemma.

Då får Jocke och Pär o fiskade.

Madde och Nova gick hem och Lena o Viran åkte också hem.

Sen kom vi på att vi skulle äta Tacos, så Jocke o Pär åkte o handlade till middan o Pär åkte o hämtade Madde o Nova.

Sen käkade vi en massa!! Tills alla var proppmätta!! :D

Sen städade jag undan o gjorde fint här hemma.

Då kom fina Lindi också o hälsade på :D

Sen kom Hanna, Emil och Wilmer o busade här hemma också :D :D

Efter lite kaffe och massa surrande så åkte Jocke o Pär iväg igen o skulle köpa fiskegrejer på nån fiskeaffär o sen iväg o fiskade igen!!

Hanna med familj for hem runt 20.30 kanske?!

Vi hade trevligt och surrade en massa! :D

Linda peelade mina och maddes fötter och smorde in Saga o Novas med hennes nya fotprylar från Body Shop som luktar gudomligt! :D

Så nu har man underbara fötter!!

Jag masserade Maddes fötter och Linda lagade min nacke som jag haft ont i ett par dagar nu! Saga och Nova masserade varandras fötter medans! :p


Sen blev klockan så otroligt mycket och små snuttarna gatt sova!

Wilma var vaken enda till 20.30

Hon var helt slut stackarn som brukar somna 19.30 ungefär!

Hon somnade typ då jag la ner henne i sängen.

Samma med Sagis som var vaken till strax efter 21.00

Dom var så otroligt trötta! :P Mina små duktiga flickor!


Nu sitter jag o väntar på att Jocke ska komma hem.

Han och Pär verkade ha fiskat klart för dagen!  :)

Undra hur mycket dom har planerat inför morgondagen nu då!? :P

Haha, dom har verkligen funnit varandra :)

Samma obotliga överskottsenergi!!

Men det är bra, då kan dom trötta ut varandra lite kanske! :P

Dom äventyrarna!! :)

Jag hade nyss slagit igång nya Wallander och skulle äntligen precis sätta mig ner o se på den, men då skrev Jocke att dom skulle dra sig hemöver nu.

Så då slog jag av, och ser den ihop med honom istället!!

Like bra de, så man slipp höra hans grin sen :P


Hejsvejs!!!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards