Alla inlägg den 3 juni 2010

Av Malin Strömqvist - 3 juni 2010 12:20

Tjena!


Idag är man trött som bara den!!

Kallt och dåligt väder är det också.. men det gör ingenting!

Då får min brun-brända hud vila lite :p

Fast igår var jag knappt ute i solen någonting heller..

Ville inte bränna mig ännu mer!


Men det har börjat lägga sig nu så jag är mest brun!

Även att det blir kanonväder  imorgon och resten av helgen.

Måndagen skulle tydligen ockås bli KANON!

Härligt med fint väder :D

Hoppas det blir så fint på Öland också!!

Det är bara typ 20 dagar tills vi åker!! LÄNGTAR :D

Det kommer verkligen bli helt underbart!! :)


Nu har jag nyss lagt Wilma så hon får sova lunch!

Vi funderar även på att börja tapetsera lite idag! :)

Roligt!!

Jocke vill såklart få det klart idag också!! :P

Men det låter ju bara helt perfekt tycker jag!! :)

Hoppas vi hinner! :D

Skulle ha haft någon som passade "Ska bara hjälpa lite" Sagis också!!

Haha, hon vill ju alltid hjälpa till med allt hon! :)

Så man vet ju att när det gäller att tapetsera så kommer hon antagligen att vilja bossa också! :) Hon är såå söt!!


Nu ska jag ta se klart på Våra bästa år!!

Hejsvejs!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards