Direktlänk till inlägg 19 juni 2010

Snart är vi på väg!

Av Malin Strömqvist - 19 juni 2010 21:28

Tjena!

Snart är vi på väg till Öland!

Och det känns bättre än underbart :D

Som jag längtat efter denna fantastiska lilla ö!! :)

Det spritter verkligen i kroppen på mig när jag tänker på att jag snart kommer vara där och bada i havet och andas den underbara luften som finns där!

Åh, jag kommer verkligen att ha 2 helt underbara veckor där!

Jag är så glad att Jocke äntligen ska få se hur det är där!

Vi som hela tiden pratar om Öland och han har ingen aning egentligen vad det är vi längtar till och vad vi pratar om!

Så det ska bli helt fantastiskt att uppleva Öland tillsammans med honom och våra underbara små flickor!

Saga och Nova tjatar ju om Öland hela dagarna! :P

Dom vet ju att det börjar närma sig!!


Jag har många barn här inatt.

Nova sover också över! :) Som hon tjatat om detta.

Och nu ligger dom och sover så sött tillsammans i Sagas rum!

Såna duktiga flickor! :)

Wilma somnade strax efter 19.00, hon var sååååå trött!

Och då måste ju min lilla flicka få sussa! :) <3

Trodde aldrig att Saga och Nova skulle somna, haha!

Dom är ju så vilda och busiga när dom är tillsammans!

Men jo då, dom var duktiga små flickor!

Och väldigt trötta båda två, fast dom hade svårt att erkänna det.

Men då dom la sig ner på kuddarna så kände dom nog hur trötta dom var, och då gick det inte att stå imot längre :) <3


Nu sitter man i soffan och käkar chips o chokladkaka! Mummms :)

Nu ska jag ladda upp lite bilder också! :)

En del av sommaren som varit :D


         

Big´MAMA ligger o steker i solen ;) haha! Den bjuder jag på.


                                    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Strömqvist - 12 november 2013 21:11


Sedan jag bloggade sist..   Men jag har allvarligt talat inte haft någon tid över. Jag slutade ju på Eon i Augusti och började studera lite.. Läste en kurs som heter Personlig Försäljning. Sedan har jag hunnit börja jobba som Säljansvarig för...

Av Malin Strömqvist - 25 april 2013 13:14

Shit vad jag pluggar och står i nu.. fullt upp! Ligger efter med Personaladministrationen och avbokade ett prov i Företagsekonomin som jag borde ha gjort igår.. Men jag kände mig totalt oförberedd! Då är det nästan lika bra att lämna det ogjort och v...

Av Malin Strömqvist - 1 april 2013 18:02

Gud vad jag saknar Saga!  Hon åkte till fjällen igår med mamma och pappa.. så jobbigt att vara ifrån henne!  Jag är ju van att alltid ha mina små tjejer runt om mig. Tur jag har Wilma hemma som leker för två just nu :)  Känner att jag bara vill...

Av Malin Strömqvist - 4 mars 2013 22:54

Idag efter dagis så var Saga jätte frusen.. hon gick omkring med sin favoritfilt vart hon än skulle och frös som bara den. Så när jag skulle lägga henne tog jag tempen, och självklart hade hon feber! Mitt stackars lilla hjärta <3 38,7 grader.. h...

Av Malin Strömqvist - 4 mars 2013 12:36

Äntligen får vi säga "Välkommen till världen" till Novas lillebror!  En väldigt stolt och lycklig nybliven storasyster ringde mig och berättade glatt den underbara nyheten! :)  Så underbart! Inga negativa människor och tankar kan slå ner mig nu, ...

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards