Alla inlägg den 1 maj 2009

Av Malin Strömqvist - 1 maj 2009 12:43

Tjabba!

Nu har Saga nyss ätit lunch, det blev blodpudding!

Hon älskar ju det o de är dessutom nyttigt :-)

Duktig min lilla flicka!!

Jocke är på jobbet o snorar.. han är också jätte dålig :( Men han jobbar iaf!

Tyckte han skulle vara hemma o vila upp sig men han är ju tjurig också! En tapper riddare är vad han är :) Han är inte den som är hemma i första taget.. Inte så bra för han själv som egentligen skulle  behövt vila upp sig! Men men, han lyssnar ju aldrig till sitt eget bästa den här karln man lever ihop med!

Själv är jag också grymt snuvig o hostig.. ont i halsen också!

Men hoppas att det bara är en liten släng av en förkyldning så jag inte blir sjuk igen! faan då smäller jag ju av! Så less på att snora nu.. 

Igår planterade vi blommor på balkongen så den ser lite trevligare ut nu :-)

Saga tyckte det blev jätte fint o säger hela tiden att hon vill gå ut o titta på blommorna på balkongen! (Bommerna ååå kongen) som hon säger då ;P Sötnosan där!


Fundera på att se veckans avsnitt av andra avenyn idag också.

Det är grymt fint väder, men jag känner inte för att sola nå mer nu ;P misstänker att det kan vara de som ställt till så förkyldningen tagit om på mig! Väntade inte ens tills jag blev frisk med förra förkyldningen samt bihålinflamationen innan man kassta av sig kläderna o la sig o sola :P Får gå ut med Saga i lekparken en sväng istället eller kanske ut på en prommis! Antar att stan är stängd idag, så det suger ju! Annars hade man ju gått ner på kappahl o kollat om dom hade nå nya fina kläder till Sagan min! Desstuom behöver jag en ny foundation så man ser ut som folk! Skulle helst vilja sola lite solarium, men de är ju de med plånkan som strejkar :P Bättre o köpa en brunkräm då! ;-)

Roligt nu när det börjar vara sommar ute, då börjar mitt intresse för sportfiske blomma upp tillsammans med allt annat på våren ;)

Hoppas på bra fiskelycka i år! Synd bara att mitt nya dyra super kanon spö gick sönder i fjol!!! :'( Antar att man får köpa ett nytt i år, dyrt! Måste ju dessutom ha kung linan o några nya drag.. hoppas min Jocke tänker hjälpa till o sponnsra eftersom det är ett gemensamt intresse.. :P haha!

Han skulle ha behövt ett nytt spö han aa!

Snart fyller han år, men jag tänker inte köpa nått nytt spö iaf!

Har en annan present.

Bye!

Av Malin Strömqvist - 1 maj 2009 01:04

Ja fyfan vad man hostar o snorar.

Sååååå less på att vara förkyd.. är grymt trött idag också.. önskar att jag bara gått o lagt mig... men nu har jag börjar slinga håret också! :P

Haha, man blir ju less på sig själv när man ska sätta igång såna här projekt mitt i nätterna! Men vafan ska man göra då? Man får ju passa på medans prinsessan sover o älsklingen är insnöad i tvn, haha! :-)


Nee nu ska jag sitta med de här i, i ytterligare 30minuter! Sen ska jag sooooova hur länge som helst ;) Eller tills min lilla Sagis vaknar!

Jocke ska jobba imorron :-( såå tråkigt o ensamt!

Men han jobbar inte så länge tror jag, som tur är! :)

Hoppas Madde kommer hem till Sollefteå i helgen! :-D Weehii vore så roligt!!


VAFAN nu börjar ju Joachim o omorganisera här hemma! Bäst o slå näven i bordet! Nu vankas det film i sängen aaa.. Ska se om han skulle ha fått sig en snyting innan han lägger sig till ro, han har gett sig på DVDspelarn nu o burit in den i Sovrummet. Jävlar man tål ju inte när den här strulpellen ska börja med såna här projekt! Dessutom bör han sova som ska jobba imorron! Men han har ju uppesittar kvällar varje natt innan han ska jobba! Han är så omogen o förstår inte sitt eget bästa han, lill gubben min!

Tur han har mig som kan tala om för honom att det är 8h sömn/natt som gäller! :-)

Sovgott med er! Nu ska jag fortsätta att försöka klia mig i huvudet under den här slinghättan! It sucks,,,

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards