Alla inlägg den 4 maj 2009

Av Malin Strömqvist - 4 maj 2009 15:22

Wohooo!

Idag har mitt paket äntligen kommit! - ME HAPPY!! :D

Fast det var ju inga kläder till mig då :P Eller ett par vita jeans som var för stora.. fattar inte varför jag alltid gör samma misstag.. beställer ALLTID för stora byxor... Man blir ju less på sig själv!!

Så nu ska jag nog skicka tillbaka dom, för även om jag blir tjockare så kommer jag fan drunkna i dom jeansen :P Asseettt mitt är för platt o benen för smala! Och nu är magen en stor tjock tunna, man är ju inte precis timglas formad :P haha! Men man får ta nya tag fram imot sensommaren! :-) Då ska man bli FIT! :-D


Igår åt jag jätte mycke godis o chips så jag blev så illamående... HUVVA! Ska nog sluta äta sånt känner jag! BLÄÄ.. Hade så mycket munvatten att jag inte kunde somna.. Tur att jocke är omtänksam o gör sitt bästa för att ta hand om mig! *min prins* ;)


Jag beställde iaf shorts, tshirt o en tjock tröja till Jocke, en klänning, leggins, hårband, bikini, jogging skor mm till Saga, två st bordslampor, sängkläder o lite smått o gott! :-)

Hade tänkt städa upp här nu, Saga är ju fortfarande hos mamma o pappa i Långsele o myser! Så jag kan ju faktist passa på att städa upp här nu :-) Ska leta o kolla om vi inte har lite skurmedel här någonstanns! HOPPAS!

Nee nu ska jag gå ut med Janis först.

Sen sätter jag städningen i värk!! Hade gött.

CIAO!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards