Alla inlägg den 23 maj 2009

Av Malin Strömqvist - 23 maj 2009 15:01

jaha, nu sitter man framför datorn en sväng då.. funderar på vad man ska hitta på.. skulle ha plattat håret iaf! ser ju ut som en galning rent ut sagt!!

nee huvva, man må ju göra nått åt den här stygg frillan man har när man sovit i blött hår ;P hehe!


Saga är iaf piggare idag! Det känns underbart kan jag ta o berätta!!

JIHO!! hoppas det håller i sig nu då, så min lilla älskling får förbli feberfri nu!!  Känns så skönt för hennes skull.

jag jocke saga o hunden var ute o gick igår kväll ganska sent.

Var ute så sagis fick andas lite frisk luft. hon njöt av varenda sekund hon fick vara ute i vagnen. Hon hade längtat efter o få gå på promenad! :) Sötnosen våran! Sen när vi kom hem igen så fick hon ta sig ett bad o sen när vi tog tempen så hade hon ingen feber! O nu har hon fortfarande inte någon feber, så jag är så glad för min lilla prinsessas skull!!

Hade egentligen velat gå på marknaden också, men vafan!?

Känns bättre o vänta tills imorron så man är helt säker på att den här sjukan har gått över för Saga!! :-) Då ska vi köpa ballonger, munkar o godisremmar! MUMS! :D Saga kommer tycka de är såååå spännande o roligt!! o hon kommer vilja ha såååå mycket saker ;P synd man inte hade pengar till o kööpa massa :( men de var ju kassst, att man inte ens hunnit få lön!

Aja, de kommer fler marknader!


Jocke slutar iaf kl,17.00 så då ska vi åka till Sundsvall till rott ala creams!

Ska lämna tillbaka en bur som jag lånade till en av mina odågor jag hade ;)

Dom behövde den nu när dom har massa valpar o sånt.

Så roligt o se på valpar! men man blir ju såååååå sjuk aaa :( vill bara ha!

hehe, tur att plånboken strejkar! annars hade man ju redan suttit här med en valp i knä... för läääängesen! :) man har ju problem egentligen!!

Lillsnuttan min ska vara hos mamma o pappa medans vi drar till svall en snabbis!


Nu ska jag underhålla mitt lilla  underverk så hon inte blir galen på mig o den här datorn! Hade gött. kanske skriver sen om jag orkar!!

Shooo leeen!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards