Alla inlägg den 11 maj 2009

Av Malin Strömqvist - 11 maj 2009 00:26

Idag har man haft fullt upp med att fylla 21 år o fira min underbara mamma som också fyller år idag! :)

Tack för alla fina presenter jag fått!

Det är alltid lika roligt att fylla år ;) hihi! Mamma lagade underbart god middag o sen blev de självklart fika med god tårta o massa annat gotta!! :) MUMS! Man sitter ju o är lite små sugen på allt möjligt såhär på kvälllen! :P


Är jätte glad för att Madde o Novis också kom hem o firade oss!! :)

Saga blev så glad när Nova kom så dom fick busa o mysa! :)


Sen blev de ju själklart så man såg hockeyn också.

Rätt less på hockey nu ;P hehe, man hade ju hooppats på o få se Sverige i finalen men den chansen kassta ju dom åt skogen! :P Nej då men de känns som om dom hade kunnat bättre!

Inget att hänga lätt över nu!

Ryssland tog hem segern för er som inte redan visste de!

Så Jocke o Jens lär väl ha blivit glada över de nu då.

Eftersom kanada är hatade sen dom spelade ut sverige ur finalspelet.


Nu har jag nyss fikat några mackor med jocke :P Han gjorde några korvmackor! gott :-) man har ju börjat äta korv, men bara nyléns! Annars känns de inte bra alltså.. nu ska jag pussa lite på min älskling sen ska vi väl gå o lägga oss!!

Lill prinsessan sussar sedan längesen! Hon somnade i bilen påväg hem från mamma o pappa, tröttast i världen var hon! Vaknade inte ens när vi kom hem till den här skällande odågan till hund som bor hos oss!! :P

Saga är verkligen de finaste som finns!

ÄLSKAR DIG MIN LILLA PRINSESSA!! <3

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards