Alla inlägg den 9 maj 2009

Av Malin Strömqvist - 9 maj 2009 22:52

Jaha, idag har man hunnit med en hel del faktist!

Vaknade o myste med min lilla prinsessa o älsklingen.

Sen åkte Jocke ner på stan o skulle köpa en födelsedagspresent till mig.

Jag o Saga fick tråkigt, åt lite lunch sen kom Linda o hämtade oss så vi hängde med henne ner på stan!

Hon skulle köpa en ny Bh som hon kunde ha under sin bröllopsklänning!

Den lilla lyxaren där!! :P hehe!

Ja hon hittade en jätte fin Bh som hon slog till på! Sen gick vi vidare på stan o kollade efter efter en present till Mamma som också fyller år imorron ;) Linda hittade de hon sökte o köpte de!!

Sen åkte vi hem till mig o jocke kom hem typ samtidigt, Linda o Jocke började som vanligt smida planer om att få elda upp mamma o pappas äng! Men jag satte ner klacken asså, nån måtta får de ju vara på alla dessa idiotidéer dom har!! Vi beslöt oss för att åka hem till mamma o pappa iaf.

Pappa var hos Tant-Tea o hjälpte henne med hennes bil o mamma var i stallet på Maskerad Hoppning! -Miranda vann inte, synd!!

Pappa kom hem efter ett tag o då bestämdes de tydligen att vi skulle grilla o äta där! Så vi åkte ner på affären o handlade sen hem till mamma o pappa o börja grilla!! :-) Ja det var hemskans GOTT SÅKLART!


Efter så hittade min käre far o pojkvän på att dom skulle åka o hämta massa sand o fylla deras nya sandlåda med!! Ja det gick förvånansvärt fort.. Trodde jocke skojade när jag fick höra att dom redan var klara (o utan att ha kört fast) För jag var säker på att dom skulle köra fast med pappas cross o storsläp!! Men ikke, de klarade "traktorn" som pappa kallas bilen, GALANT! haha, ja min pappa har fortfarande inte gett upp kan jag då tala om, han tror fortfarande att hans bil är som en traktor.. Fast när dom kom hem till mamma o pappa igen för att lasta av all sand så körde dom fast med "traktorn" o dess släp.. Ja herregud!

TRE TIMMAR har jag o saga väntat:P Men hon sover ju nu såklart, hon orkade inte ens vänta uppe på att jocke skulle komma hem o ge henne godnatt pussen! Vi åkte ju hem vid åtta tiden o har sen dess stor städat hela lägenheten varit ute med jana badat ätit välling o sen slocknade lillgumman i mina armar! Hon är ju de vackraste som finns!!! :-) <3


Nu de senaste jag hörde från mamma så hade en granne kommit med en riktig traktor o dragit lös släpvagnen, för bilen lyckades dom ju efter många om o men få lös helt på egen hand!

Pappa o grannen har gått in o tagit sig en whiskey medans jocke o mattias får stå o lasta sand som galna :P haha! Ja herregud, jag tvår mina händer!

Mamma skulle packa ner rester från dagens grillning så Jocke kunde ta med sig hem nu, så vi kan kalasa på de nu ikväll!

Känner mig så sugen o hungrig :P Som vanligt!! Men de är ju så göttans!! ;)


Nu ska jag nog gå ut med jana en sväng o invänta min otroligt långsamme o struliga karl!! Sen ska jag försöka somna fort så de blir min födelsedag snart :D JIHOO!! längtar som en galning.. hihi ;)

I morron är man 21 år :D haha!

Hejdå, o Godnatt med er alla!

Av Malin Strömqvist - 9 maj 2009 01:30

Jaha ikväll förlorade Sverige mot Kanada.

Det blev 3-1 till Kanada! Så det sög ju apröv!!

Känner mig grymt besviken på Sverige, dom spelade inte alls bra tycker jag.

Men men!!

Vi åt en massa onyttigheter, älsklingen fick åka o köpa gotta direkt efter jobbet, så han kom hem strax efter 21.00 o missade ju både första o halva andra perioden.. själv satt jag o saga bänkad framför tvn från start!!

Sagis var ju självklart vaken tills pappa kom hem så hon fick pussas med honom o säga godnatt ordentligt o mumsa i sig lite gotta o ostkrokar!! :-)

Hon hade redan kvällsfikat innan han kom hem.. lite gröt o macka o oboy!!

Hon är duktig min lilla prinsessa på o äta! :D

Lääängtar så fruktansvärt mycket till söndag då de är min o mammas födelsedag!  WIHO! :-D


Nu ska jag pussa lite på jocke o försöka få honom att vilja gå o sussa snart! Man är ju lite små trött.

O måste ju sova så vi kommer upp i tid imorron eftersom han är ledig :D

Hoppas det blir fin väder så vi kan köpa glass o bara mysa o leka i solen! 

GODNATT!!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards