Alla inlägg den 5 maj 2009

Av Malin Strömqvist - 5 maj 2009 23:43

Nu sitter man o är lite små lur på att gå o lägga sig i badet en sväng.. om jag orkar vill säga!

Är så grymt trött så jag vet inte vad!

Lillgumman sussar som en stock hon, hon har haft en hädelserik o rolig dag idag! Med mycket främmande o tårta o Nova o lek o bus!

Å Tindris var ju också här men hon kan ju inte busa lika mycket som Nova kan :P Men Saga tycker ju att Tindrah är såååå spännande o gullig så hon kan inte låta bli hon :-)


Idag har bebisen i magen sparkat som en galning, exakt hela dagen!

Om ca 2 veckor ska jag ta blodprov i armen också :'( huhu!!

Man blir ju knäckt asså...  Men det ska väl tydligen gå bra den även den här gången hoppas jag!! Men man är ju nervös!! :(


Nee nu ska jag nog ta o bädda ner mig o min födelsedagsälskling i sängen o mysa o kanske se på någon film? Får se, har ju sett alla våra tretusen filmer. Roligare att se nått man aldrig sett förut :-) Men det blir ju svårt nu när man inte ens får tanka hem! IT SUCKS!!

GODNATT!!

Av Malin Strömqvist - 5 maj 2009 16:04

Idag fyller min älsklings Jocke 27 år! Han börjar vara gammal o goo nu ;)

Min lilla gubbe!

Så idag har jag o Sagis bakat två tårtor. Hoppas dom är goda :)

Madde skulle egentligen operera sig idag, men de blev inget!

Hon har fått fasta o legat på dropp i onödan, stackars Maggan min!!

Det får bli en annan dag, dom hann inte med henne idag!!


Nu ligger min lilla prinsessa här i soffan o slumrar till!

Det får hon inte göra :P Tycker det är lite för sent för o sova nu ja!

Bäst o hitta på någon aktivitet här hemma så hon glömmer bort att hon är trött.. Lill snuttan min!

Jocke fick en fin fin tröja av mig o Saga iaf!

Sen får vi väl se vad han får mer för presenter! Han slutar ju 20.00 så då blire kalas. Nova ska också komma på kalaset o äta tårta o busa med Sagis :D Gud vad glad Saga kommer bli när hon får träffa Novis!! :) Wiihooo vad hon längtar efter henne!! :D

Fresten så har jag glömt o berättat att Linda o Daniel ska gifta sig! :D :D :D Sååååå roligt!

Synd att man är i så dålig form själv annars hade man ju ställt upp på ett dubbebröllop, men jag vill nog vara lite mer fit när man ska visa sig i tight klänning :P haha! Nee men man vill ju vara fin på sitt eget bröllop! :-)

Bäst man börjar hård träna på en gång efter förlossningen så man kan gifta sig snart! Linda o daniel gifter sig redan nu i sommar!! Sååå spännande!! JIHO!! :-D Dom har redan varit o kollat o valt ut vigselring o allt, igår!! :D Så glad för deras skull!!


Hoppas madde följer med lollo hem o äter lite tårta hon med, hon har ju blviti så mager så hon behöver ju en hel tårta själv! :)

Hade bra.

Nu ska jag väcka min lilla prinsessa o stöka på lite mer här hemma innan älsklingen kommer hem o ska börja skräpa ner med presentpapper o fika :P

BYE!


Kärleken går alltid dit den vill!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards