Alla inlägg den 20 maj 2009

Av Malin Strömqvist - 20 maj 2009 22:13

Ååå nu har man sutte o sett på tv4fakta.

Både vanliga förlossningar o riskförlossningar!!

Så nu längtar man inte precis :P haha

eller jo jag gör ju de men inte till o just föda! utan till allt är över!!


Måste bara säga att jag älskar lukten som är ute nu!!

Det luktar verkligen UNDERBART!!! :-) Man får såna känslor o blir så lycklig när de luktar sommar ute!


Min lilla prinsessa har haft feber idag :( Blir så ledsen när hon är dålig..

urs vad synd de är om hon!

Men hon är ju så glad o sprallig iaf, hon har knappt varit nå grinig alls!

Bara lite hängig o inte någon aptit, så jag tog tempen o hon hade 38.3

och nu innan hon la sig för en timme sen hade hon 38.9 fast hon fått alvedon. Hoppas hon får sova ordentligt inatt så hon sover bort sin sjuka hon dragit på sig!! Vill ju inte att hon ska må dåligt :(


Nu ska jag härja lite med karln min!

Han har varit ute på långprommis med Jana!! :) Duktig han.

Hejdå!

Av Malin Strömqvist - 20 maj 2009 14:06

SHIT Vilken åska de varit idag.

Helt vansinnigt alltså!!

Det är ju otäckt med väder tycker jag.

Tänk att blixten slog ner också!! OMG.

Tydligen i en kraftstation här nere i kraftverket. Ojoj!


Igår var jag o Saga i stallet o hon fick testa rida lite på både miranda o chani.. chani var ju bäst eftersom hon inte var lika stor som miranda!

Men hon fick ju bara sitta på dom :P hon är lite för liten för att man ska leda henne.

Snart gifter sig linda o daniel :D jiho, längtar! igår hade hennes klänning kommit så vi testade att snöra på den! ooooo såååå fin den var!! tror jag dör, längtar verkligen tills förlossningen o allt är över så man kan börja banta sig i en brudklänning själv ;)

linda var så fin i sin! :D ska verkligen bli roligt o spännande!!!


nee nu ska jag ta o städa lite här hemma, hunden hårar ju så snart får hon inte bo kvar! Snart får mamma o pappa ta tillbaka odågan! haha :-)

Skriver kanske nån rad senare också!

Ciao!


Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards