Alla inlägg den 26 maj 2009

Av Malin Strömqvist - 26 maj 2009 18:09

Igår kväll var vi först ute o gick en prommis med Mattias Jonta o Tindris!

Saga blev lite less o ville egentligen gå, men jag tycker hon är lite väl liten för de ännu! Vi surrade o bara njöt för de var så varmt o skönt ute!

Sen kom vi på att vi skulle ha vare till Kullaborg o drage några kasst o hoppas på fiskelyckan, men den var inte framme! inte för att vi ansträngde oss särskillt för att få napp heller, tror mattias o jocke drog något kasst var bara. jag o jonta satt mest bara o surrade!

Saga följde inte med.. hon stannade hemma med Lena o Jens.

Så dom gick också ut på en prommis med henne genom stan!

det hade gått jätte bra! ;) Hon är ju så duktig lill prinsessan min!! :D

Jag o jocke var vakna jätte länge i natt också, o surrade! :)

Sagis somnade så fort vi hämtade henne från lena o jens! hon var trött efter all frisk luft o långa promenader! :)


Jocke började kl, 9.00 i morse o slutade nu kl 18.00 så jag sitter o väntar på att han ska komma hem här nu vilken sekund som helst.

Sagis somnade i soffan!

Jag, johanna tindri o sagis åkte till mamma o pappa en sväng för o träffa madde o nova också! men madde o bias drog till sundsvall för o tapetsera klart lägenheten där så dom slipper hålla på där nere så mycket mer nu innan dom flyttar hem! novis stannade kvar hos mamma o pappa.

Madde o Bias kommer nog hem imorron eller på torsdag!

 Vi fikade lite sagt, munkar o kaker hos mamma o pappa! Saga o Nova busade som toka! som vanligt ;)

Tindris längtar nog tills hon också kan vara med o busa!! :) Hon fick sitta o klämma o nypa på mamma o pappas valp! Det nöjde hon sig med tills vidare :) hihi!


Nu ska jag ta o väcka min lilla sovande prinsessa häär innan hon inte tänker sova något inatt! :)

Hade så bra

, Hej svejs!!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards