Alla inlägg den 2 september 2009

Av Malin Strömqvist - 2 september 2009 18:28

Här är stolta Saga som håller i Wilma för första gången! :)

Det är ju "Sagis bebis" säger hon!

hon tycker att vi kan skaffa en egen! ;P hehe!


Lillsötan våran! :D Hon har ju längtat efter att den här bebisen ska komma ut så länge nu!

Idag har jocke varit duktig o handlat o städat o diskat o haft sig!

Saga har varit med Momma på stan o handlat o ätit lunch ute o grejat!

wilma har mest sovit o jag också!

Så trött o slut, skulle kunna sova i evigheter.. men det är väl så det är efter en förlossning? Kroppen är helt mörbultat!!


Saga är så trött nu också, hon skulle nog kunna somna för natten nu!

Men jag tror jag tjurar på o håller henne vaken någon timme till.

Ska nog till Långsele en snabbis också o hämta skötbordet!

Kan ju behövas liksom! :P

Näe nu ska jag försöka vara social mot min Jocke o äta lite rulltårta o kakor. Kanske lite glass o chokladsås också, tur att han skämmer bort mig!

haha ;) man lär ju aldrig sluta se gravid ut om han ska hålla på o köpa så här mkt gotta! :P han kom dessutom hem med en pizza till mig också o tyckte jag skulle äta! Jaja, man får ta tag i det hära med figuren om någon dag.

Amningen ska väl få komma igång o man vill hinna läka lite o så också innan man börjar vara ute o motionera :P



Hade gött allihopa :)

Njut av bilderna på mina små flickor!! :-) 

Kram!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards