Alla inlägg den 18 september 2009

Av Malin Strömqvist - 18 september 2009 14:55

Nu har mamma och pappa tagit bort våran gammla hund..

Det känns verkligen svin jobbigt :'(

Tror jag har gråtit blod i en timme..fyfan också!!


Men jag hoppas han har det bra där han är nu!! <3 han har varit en underbar familjemedlem!

Känns så overkligt att han inte finns längre.. Hela mitt liv har han funnits känns det som.

Tror vi skaffade honom när jag var 5-6 år.

Men jag hoppas att han mår bättre nu <3


Ska gå och hämta nyckeln till våran nya lägenhet nu om 45 minuter.

Wilma var vaken till typ 2.30 inatt.. så man är rättså trött idag!!

Men vi ska pyssla på i nya lägenheten.

Allt känns så mycket mindre roligt nu när det blev såhär med Baaba. Huvva!

Men det blev bäst för honom.. man vill inte att nån som skänkt en så mycket glädje ska behöva lida in i det sista.

Då är det bättre att bara låta honom somna.. även fast det blir jobbigt!

Stackars mamma och pappa som tvingats ta det beslutet också.. huvva :(


Nu måste jag sminka mig lite, ser ut som jag varit med om 7 svåra år..




Av Malin Strömqvist - 18 september 2009 00:09

Jajamensan!

Imorron bär flyttlasset iväg.. haha inte långt då!

Bara till grann trappuppgången, men det räcker gott o väl!

Det blir nog bra!! :-)


Idag har vi inte gjort mycket, Jocke har ju varit ledig så vi var till BVC vägde o mätte Wilma.

Hon var 54.5cm lång och vägde 4090g :)

Duktig flicka som växer bra!! :)

Men allt hon gör är ju att äta o sova så det är såklart att hon växer :D

Kanon!

Idag är hon ju 18 dagar också :)


Längtar grymt mycket tills imorron då vi ska få bära upp alla våra saker och börja pyssla på där uppe i nya lägenheten!!

Och ÄNTLIGEN ska jag få hänga upp alla mina älskade saker :P Både gammalt o nytt!!

JIPPI!

Som jag har längta alltså! :-) WIHOOO!!


Lena och Buster kom o hälsade på en sväng idag också!

Lena pussades med Saga och myste med Wilma.

Hon längtar nog bra mycket efter sin lilla bebis ockås :D JAG MED!!!

Så roligt och spännande!!! :D

Men nu är det ju inte lång tid kvar ens, 24 Januari tror jag den är beräknad att komma ut! :D

Tänk att snart är det vinter och snö!? :S sjukt att tiden går så otroligt fort.

Sommaren har bara blåst förbi.. nu fryser man när man går ut och måste ha strumpor och jacka på sig!

Drygt.. Men man får hoppas att även vintern är snabbt över.

Längtar tills nästa sommar! :) ÖLAND ME HELA FAMILJEN!!

Kan det bli bättre?

Fyfan vad jag längtar.. ;) LOVELY!! <3

Tänk att då är Wilma nästan 1 år också.. och SAGA 3 år!!!!!!

ojoj, tiden går så rasande fort att man blir rädd alltså.. man får passa på att njuta av varje sekund!!


Aja, Senare ikväll så kom iallafall Dalmir, Albin och Moa på besök!

Jocke och Dalmir fick för sig att vi skulle byta soffa, sagt och gjort nu sitter jag här i deras soffa med datorn i knä!

Det blev bra ;) Den var både fin och skön!

Så vi är nöjda!! :)

Saga var lite chockad och har beklagat sig över att Albin tagit hennes soffa :P Men sen gick det över.

Hon blev också nöjd när jag sa att hon tagit Albins soffa, då kändes det ju bättre! :)


Nej nu ska jag hoppa in i duschen, ska ta en snabbdusch innan jag somnar i soffan!!

Vi har dessutom sett nya Wallander idag.. den var rätt bra!! :)

Nu längtar jag tills Flickan som lekte med elden kommer på Bio här så vi kan se den! :)

Var nyss på reklam, fan vad jag längtar!

Vi har ju redan lyssnat på talboken för ett år sen typ.. så man har längtat ett bra tag kan jag lova!

Neeee... nu ska jag in i duschen!

Hoppas att Wilma är snäll inatt igen så jag får sova ;) haha!

BYE!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards