Alla inlägg den 15 september 2009

Av Malin Strömqvist - 15 september 2009 15:54

Ja vi är fortfarande snoriga..

Jag måste verkligen köpa en nässpray idag innan jag dööör!

Saga har ju sin för barn och Wilma har sina droppar.

Men min är slut :( Så det blir till o köpa sig en ny idag!! :-)

Jocke har iallafall börjat jobba idag :( FYFAN VAD TRÅKIGT!!

Önskar att han alltid kunde vara hemma med oss.. vi har saknar honom så vansinnigt hela dagen.

Huvva!

Det är ju så underbart när han är hemma, vill alltid ha han hemma :P

Men det har ju gått bra, Wilma vaknade inte ens av hans väckarklocka.

Fan inte ens jag!! haha sjukt.. jag brukar alltid vakna av den o be han stänga av den! :P

Men man var ju alldeles för trött för o vakna i morse tydligen.

Han började 8.30 o slutar 17.30 tror jag.

Men det har gått jätte bra idag, Wilma har ju sovit hela natten.

Hon vaknade inte förrän 6 imorse. LOVELY!! :-) haha!

Hon åt kl. 23 kanske o sen sov hon enda tills 6!! inte dåligt.

Men det var väl för att hon åt så intensivt tidigare under kvällen, då var hon mätt o belåten så hon kunde sova länge :D Men det var verkligen skönt!

Sen vaknade Sagis av att Jocke gick på jobbet så då klev vi upp runt 9 o Saga fikade.

Sen gick vi in o myste i storsängen o Wilma vaknade o käkade hon också!!

Sen somnade vi om runt 11 o sov till nästan 13.

Då vaknade Wilma o ville äta igen och Jocke kom hem på lunch en sväng :)

Sagis vaknade när Jocke kom hem o blev så glad :D


Nu komma mamma o hälsa på oss :D jippi!!

Hejsvejs!


Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards