Alla inlägg den 4 september 2009

Av Malin Strömqvist - 4 september 2009 19:28

Det är så mysigt med helg! :)

Njuter verkligen över att ha min Jocke hemma också! :D

Så underbart! Önskar han kunde vara hemma jämt tillsammans med mig o våra två små flickor :-) Vore verkligen ljuvligt!!


Jag, Saga och Jocke har nyss ätit glass o chokladsås framför tvn..

Wilma fick nöja sig med mjölk hon! :P

Men hon sover ju bara då hon inte äter och hon är verkligen HUR snäll som helst! Hoppas hon tänker fortsätta med att vara såhär snäll!

Vore ju toppen alltså! ;-)



Idag har vi varit på BVC och vägt o mätt båda barnen.

Det såg jätte bra ut på dem båda.

Saga vägde 13,4 kg och var 88cm lång.

Wilma hade gått upp jätte bra o är snart på sin födelsevikt igen o var fortfarande 52cm lång.


Nu ska vi nog åka ner på videoteket och köpa chips, coca o självklart lösgodis :D mums! ska även ta ut mitt paket från jotex som legat där ett tag nu! Roligt :-)


Saga är jätte trött o kommer nog somna tidigt ikväll..

Så hon får väl äta gotta imorron istället! ;)

Hon har ju ätit glass o chokladsås så lite fredagsgotta har hon ju fått!

Man skulle ha sett en bra film ikväll också! :-D

Mysigt!

Är så trött o slö av mig fortfarande så jag bara latar mig ja! :-)

Men det är sååååå skönt att göra det.


Var på stan en sväng idag också.

Jag fick såklart gå själv eftersom Jocke har bestämt att varken Saga eller Wilma får vistas i ett köpcenter pga. svininfluensan!

Han tycker att det är dumt.

Och jag kan ju inte göra tvärs imot vad han vill heller!

Så dom stannade i bilen medans jag sprang in på några affärer snabbt!

Köpte en ny mössa, fingervantar och höstjacka till Sagis!

Wilma fick en liten höstoverall och en ny mössa.

Fanns ingen rosa tyvärr :(

Saga har ju allt i rosa såklart, så det var trist att det inte fanns nån fin höstoverall till Wilma i rosa!

Men hon växer ju så det knakar, kommer såklart måsta köpa nytt till nästa månad! :P Men det är ju bara roligt o köpa barnkläder! :-D

Ska köpa en ny vinterjacka till mig själv också tänkte jag :)


Nu ska jag klä Sagis o sen ska vi dra på videoteket o köpa gotta! MUMS!

Bye! :-)

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards