Alla inlägg den 9 september 2009

Av Malin Strömqvist - 9 september 2009 15:26

Jahapp, då var jag sjuk också nu då!

Både jag och Sagis går omrking o snorar som två toka!

Men ingen feber iallafall.. inte Saga heller.. Som tur är!! :-)

Det är ju huvudsaken att hon inte har feber.

Jag är sjukt trött och slö iallafall.. hatar att vara förkyld!

Hoppas det inte är svininfluensan iallafall, men då borde man ju ha en jävla feber också! :P

Så det är nog ingen influensa!

Hoppas man slipper den, vore ju kanon det!

Vet inte om jag ska vaccinera mig mot det heller? Har ju läst så mycket galet om det där vaccinet..

Men det kanske är lika bra att vaccinera sig ändå?

Jag vet inte alls jag.. Vore ju drygt om man hade kunnat klarat sig från influensan men valt att avstå vaccinet.

Aja, man får fundera lite till o läsa sig vidare.

Saga o Wilma får iallafall inte ta vaccinet.. Man måste tydligen vara över 3 år!?

Jag hoppas verkligen att dom klarar sig helt från den där jävla sjukan!

Jocke är inte ens förkyld, men han lär väl snart ligga här o snora han också eftersom jag och Sagis är så snuviga!

Wilma har fortfarande inte kommit på att man sover på natten :P

Men hon är ju liksom bara pigg!!

Så man ska väl egentligen inte klaga heller..när man vet hur jobbigt man hade det med Saga när hon var liten.

Hon skrek dygnets alla timmar o hade någon form av kolik!

Wilma skriker inte ens, hon är bara pigg o extra hungrig o vill ligga i famnen på en..

Så klaga bör man inte göra ändå!


Jocke och Saga har nyss varit och köpt en badbalja till Wilma.

Så vi ska väl bada henne senare för första gången! :-)

Roligt ska det bli!!

Funderar på att åka upp på kläddax eller nått också o kolla efter ett par nya höstskor till lilla Saga.

Är ju så roligt o köpa saker till henne ;) Det finns så otroligt mycket fint.

Önskar att vissa av hennes kläder funnits i min storlek! :P haha!

Nej men seriöst!!

Vissa barnkläder är ju grymt snygga o jag skulle lätt klä mig i det om det fanns i några större storlekar! :P

Haha! :-)


Nu är jag jätte godissugen också, funderar på att klä barnen o dra iväg o kolla efter skor och köpa lite gotta!

Man har ju fortfarande ett stort behov av godis, men vafan!

Man får väl unna sig det ett tag till..

Kan ju fortfarande inte förmå mig att ta en cigg.. Det går bara inte!

Är så sugen o skulle så gärna vilja, men aldrig medans jag ammar!!

Heeelt otänkbart tycker jag faktist.


Nu ska jag härja upp Jocke ur soffan! ;)

BYE!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards