Alla inlägg den 7 september 2009

Av Malin Strömqvist - 7 september 2009 23:51

Nu har min älskling varit så duktig!

Han har tvättat upp precis all tvätt som vi haft.

Det tog honom 2 dagar, förstår ni hur otrooooligt mycket tvätt vi hade?

Huvva.. men nu är det bara att hålla efter så tvättberget aldrig växer igen! :)


Min prinsessa har dessutom blivit förkyld :(

Hon har ju haft hosta nu i säkert 3 veckor om inte mer..

Mest på natten, men nu har det blivit lite värre o hon är jätte snorig o har det besvärligt.. Tur ingen feber ännu iaf :(

Urs, det är verkligen huuur jobbigt som helst när ens barn är sjuk!

Man blir helt förstörd själv, önskar jag kunde vara dålig istället för henne :(

Min lilla lilla Saga.. :( Så synd om henne.

Hon har gnytt till några ggr nu också när hon ligger o sover..

Så man märker ju att hon sover oroligt o lätt också!

Det är inte bra :(

Hoppas på blir frisk fort iallafall!!

Hatar när hon är sjuk :(


Idag har vi varit hos mamma o pappa en sväng också.

Dom bjöd på middag så vi satt där o fläska i oss :-) Så mysigt att få middag serverad sådär! :P haha!

Finns ingen bättre än mammas mat heller :-D

Jocke o Sagis var ute mest o lekte på baksidan o i lekstugan.

Linda var såklart också med o lekte :-)

Då passade ju mamma på o myste med Wilma också!

Wilma sover ju mest bara, o äter också.. Om vart annat!

Men hon är så snäll så :-) Lättsam hittills :P

Men det kan ju fortfarande vända, så man ska väl inte skryta för mycket.

Men man får väl njuta så länge hon är snäll! :)


Är iallafall svin trött idag!

Så vi ska nog gå o lägga oss nu.

Saga o Wilma sover, och jag o Jocke sitter här rakt upp o ner framför tvn, och jag vet inte egentligen varför vi fortfarande är vakna?

Vi båda är så otroligt trötta!

Så nu blir det nog bums i säng för oss :-)


Har iallafall köpt en sån här febertemp som man tar i örat idag.

Kostade över 600:- för en febertemp.. Men vafan?!

Man måste ju ha en sån tycker jag.

Köpte den bästa också tror jag.. Eller jag tror att apoteket har bäst grejer.. Bättre än Elkedjan o JULA o sånt iallafall.. då betalar jag hellre mer också!

Så nu blir det lätt att kolla febern, bara trycka på en knapp i vänta i 2 sek så har man resultat! ..Snabbt o enkelt :-)


Nu ska jag sussa :)

Godnatt!!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards